آفتاب
اکبر تحویلیان در گفتگو با مهر:

«دیوار شیشه ای» به اپیزود ۱۴ رسید/ ادامه ضبط کار تا پایان سال

«دیوار شیشه ای» به اپیزود ۱۴ رسید/ ادامه ضبط کار تا پایان سال

تهیه کننده سریال «دیوار شیشه ای» درباره این سریال اعلام کرد که به دلیل تعدد لوکیشن ها و پرشخصیت بودن کار هر قسمت مثل یک تله فیلم است و ضبط آن تا پایان سال طول می کشد.

اکبر تحویلیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تولید مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه ای» در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی بیان کرد: تاکنون ۱۳ اپیزود از سریال ضبط و تصویربرداری شده است و اپیزود ۱۴ نیز در حال پیش تولید است که قرار است راما قویدل آن را کارگردانی کند.

وی با اشاره به فضای این مجموعه ادامه داد: قصه در دو بخش اپیزودیک و سریالی پیش می رود و احمد معظمی در حال انتخاب بازیگران بخش اپیزودیک قصه است.  

تحویلیان درباره زمان تولید اپیزود ۱۴ عنوان کرد: گروه ما چندی پیش حدود یک هفته مرخصی داشت و احتمالا پیش تولید اپیزود بعدی نیز تا یک هفته آینده طول بکشد. تصویربرداری کل کار هم احتمالا تا پایان سال ادامه داشته باشد و تا آن زمان بتوانیم ۱۵ قسمت دوم کار را ضبط کنیم.

این تهیه کننده با اشاره به قصه «دیوار شیشه ای» و سختی ساخت آن اظهار کرد: قهرمان این داستان یک تهیه کننده تلویزیون است و همسرش که مجری است. آنها برنامه ای تلویزیونی با نام «دیوار شیشه ای» دارند و هر بار برای این برنامه با مهمانان و اتفاقات مختلفی مواجه می شوند. این داستان ها شخصیت ها و لوکیشن های متعددی را می طلبد و باعث می شود کار سخت و چند لایه بشود و هر قسمت به اندازه یک تله فیلم کار ببرد. به همین دلیل است که در طول این ۶ ماه حدود ۱۳ قسمت از کار را تولید کردیم و تا پایان سال سعی می کنیم ۳۰ قسمت کار را به پایان برسانیم.

وی یادآور شد: تولید هر اپیزود از سریال ۱۰ تا ۱۵ روز طول می کشد و تاکنون ۲ گروه به کارگردانی راما قویدل و نوید میهن دوست روی آن کار می کردند. در هر اپیزود هم چند قصه را با هم روایت می کنیم؛ قصه استودیو برنامه، مهمانان استودیو و قصه خود مجری و تهیه کننده و به نوعی اپیزودها چندان مستقل از هم نیستند.

تحویلیان در پایان با اشاره به نویسندگان این مجموعه اظهار کرد: محمد محمود سلطانی، سارا خسرو آبادی، مسعود کرمی، روح الله صدیقی و ندا نوبخت از جمله نویسندگان اپیزودهای سریال هستند و محمد محدود سلطانی سرپرست نویسندگان است.  

کد N1423199

وبگردی