آفتاب

آب شرب تمامی مناطق توفان زده بابل وصل شد

آب شرب تمامی مناطق توفان زده بابل وصل شد

ساری-ایرنا- معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بابل گفت: آب شرب تمامی مناطق توفان زده بابل که صبح جمعه گذشته دچار قطعی شده بود، وصل شده است.

'جعفر آقاجان نتاج' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همچنین برق 95 درصد از مناطق روستایی و شهری شهرستان بابل که دچار قطعی بودند، مشکلاتشان رفع و تنها پنج درصد آن دچار مشکل خاموشی می باشند.
وی با بیان اینکه پنج درصد باقیمانده خانوارهایی که دچار خاموشی هستند بدلیل شرایط فنی می باشد؛ افزود: رفع مشکل این خانوارها نیازمند به زمان می باشد که به طور مثال یکصد تیر برق تاکنون در این مناطق کاشته شده است که باید این تیربرق ها خشک تا اقدامات امدادی دیگر وبرق رسانی انجام شود. وی گفت: برخی از تابلوهای ترانس برق به طور 100 درصدد سوخته است و اقدامات فنی و تعویض این ترانس ها نیازمند به زمان می باشد که امیدواریم ظرف ساعات آینده برق تمامی مناطق توفان زده نیز وصل شود.
آقاجان نتاج اظهارداشت: در بخش بابلکنار 100 درصدد آب و برق وصل شده است و پنج درصد قطعی برق دربخش های گتاب و لاله آباد می باشد.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بابل گفت: براساس آمارها میزان خسارت در شهرستان بابل از مرز 400 میلیارد ریال نیز گذشته است ولی برآورد نهایی خسارت ها طی روز های آینده اعلام خواهد شد.
/1899/7328
کد N1422763

وبگردی