آفتاب

انتشار فیلم ویدیویی از ناکامی سعودی ها مقابل انصارالله در مناطق مرزی

انتشار فیلم ویدیویی از ناکامی سعودی ها مقابل انصارالله در مناطق مرزی

تهران - ایرنا - پایگاه خبری اخبارالساعه امارات امروز شنبه فیلمی را از ناکامی ارتش عربستان مقابل انصارالله یمن در مناطق مرزی این کشور منتشر کرد.

به گزارش ایرنا ٬اخبارالساعه د این خصوص نوشت: براساس این فیلم که در شبکه یوتیوب نیز قابل مشاهده است٬ عربستان مدعی شده که گروهی از اعضای انصارالله یمن را که در حال مین گذاری در مناطق مرزی در کوههای الربوعه بودند از پای در آورده است.
این پایگاه خبری نوشت: اما این فیلم واقعیتی غیر از آنچه که سعودی ها مدعی هستند را بیان می کند و حوثی ها (انصارالله) پس از عملیات موفقیت آمیز خود موفق به بازگشت به مقرهای خود می شوند و ارتش عربستان به رغم اینکه در ارتفاعات مشرف بر منطقه مرزی قرار گرفته و همه تحرکات آنها را با دوربین و سلاح های پیشرفته زیر نظر دارد ٬ نتوانست ازعملیات حوثی ها جلوگیری کنند و فقط فاصله 50 متری آنها را بطور مرتب گلوله باران می کند.
اخبارالساعه افزود: این درحالی است که سعودی ها از موفقیت و قهرمانی ارتش خود سخن می گویند چیزی که اصلا در این فیلم قابل مشاهده نیست!
سعودی ها در هفته های اول تجاوز به یمن ادعا کردند که همه موشک های یمن را نابود کرده اند اما پس از مدتی حملاتن موشکی نیروهای یمنی به خاک عربستان در پاسخ به این تجاوزها٬دروغ آن ها را برملا کرد.
اکنون نیز ارتش عربستان که تجهیزات پیشرفته زیادی در اختیار دارد ٬همانند ارتش رژیم صهیونیستی سعی می کند خود را ارتشی شکست ناپذیر معرفی کند و این در حالی است که پس از گذشته 18ماه از تجاوز این کشور به یمن٬نتیجه ملموسی به دست نیاورده است و تنها موفقیت آن قتل عام بیش از 10هزار یمنی و ویران کردن زیرساخت های این کشور بوده است.
خاورم**1653**2041**
کد N1421664

وبگردی