آفتاب
معاون بنیاد ملی بازی های رایانه ای:

بنیاد بازی های رایانه ای از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه کاریابی استقبال می کند

بنیاد بازی های رایانه ای از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه کاریابی استقبال می کند

تهران - ایرنا - معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه از ظرفیت های موجود بخش خصوصی در حوزه کاریابی استقبال می کنیم، افزود: با فعالیت دائمی سامانه اینترنتی irangamejobs.ir، کاریابی و کارآفرینی در صنعت بازی های رایانه ای تسهیل می شود.

مهرداد آشتیانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: سامانه کاریابی و کارآفرینی بازی های رایانه ای به نشانی irangamejobs.ir که به عنوان یکی از برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سال جاری معرفی شد، اکنون بصورت آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفته و امیدواریم با استفاده از این سامانه روند کاریابی و کارآفرینی در صنعت بازی تسهیل شود.
وی گفت: این سامانه دو قشر کارفرما و کارجو را به یکدیگر متصل می کند به نحوی که کارفرما جایگاه های شغلی مد نظر خود را درج کرده و کارجو با داشتن تخصص لازم می تواند برای دستیابی به آن شغل، درخواست خود را ارسال کند.
آشتیانی افزود: کارجویان می توانند رزومه خود را در سامانه ثبت کنند تا کارفرمایان بهتر و راحت تر نیروی مدنظر خود را بیابند.
معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ادامه داد: بنیاد از ظرفیت های موجود بخش خصوصی در حوزه کاریابی استقبال می کند و اکنون نیز طی توافقی که با سامانه کاریابی مشاغل هنرهای دیجیتال (cgjobs.ir) انجام شده، قرار است تمامی رزومه ها و اطلاعات کارجویان و کارفرمایان به سامانه irangamejobs.ir نیز منتقل شود.
وی گفت: گفت وگو های اولیه برای همکاری با مجموعه طراحان سپید به عنوان صاحب امتیاز سامانه «گیم جابز» (gamejobs.ir) نیز برای ارتقای هر چه بیشتر این سامانه و هم افزایی عمومی در این حوزه انجام شده است.
سامانه کاریابی و کارآفرینی بازی های رایانه ای اکنون بصورت آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفته و پس از مدت کوتاهی و کسب بازخورد صاحبنظران و فعالان صنعت بازی سازی، بصورت سراسری فعالیت خود را دنبال خواهد کرد.
فراهنگ ** 9338 ** 1071
کد N1421549

وبگردی