آفتاب

اختصاص تسهیلات برای ساخت حدود ۷ هزار و ۵۰۰ واحد نیمه‌کاره تا پایان سال

اختصاص تسهیلات برای ساخت حدود ۷ هزار و ۵۰۰ واحد نیمه‌کاره تا پایان سال

تا پایان سال جاری تحولات قابل توجهی در کشور رخ خواهد داد و مردم طعم شیرین خدمات دولت را لمس و احساس خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از چالوس، محمدباقر نوبخت در آئین گرامیداشت هفته دولت در سینمای جهان‌نمای چالوس گفت: برای خطه شمال هزار میلیارد تومان برای چهار راه مهم مواصلاتی تا پایان سال جاری تزریق می‌شود و در سفر رئیس جمهور به مازندران نیز دستورهایی از سوی رییس‌جمهور برای کنارگذرها داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: تا پایان سال جاری تحولات قابل توجهی در کشور رخ خواهد داد و مردم طعم شیرین خدمات دولت را لمس و احساس خواهند کرد.

نوبخت پرداخت بدهی به گندمکاران، بازنشستگان، پیمانکاران و اجرای کامل طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه راه را از مهم ترین اقداماتی دانست که تا پایان سال مردم شاهد آن خواهند بود.

وی گفت : همچنین حدود ۶۶ طرح توسط سرمایه گذاران خارجی می تواند زمینه ساز اشتغال و بهبود فضای کسب و کار تا پایان امسال در کشور باشد.

سخنگوی دولت به اختصاص تسهیلات برای ساخت حدود هفت هزار و ۵۰۰ واحد نیمه کاره رها شده تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت که علاوه برآن تلاش خواهیم کرد زمینه فرصت شغلی برای دست‌کم ۱۵۰ هزار نفر نیز در کشور فراهم کنیم

نوبخت در خصوص طرح‌های عمرانی نیز افزود : برای اجرای کامل طرح‌های عمرانی در حوزه راه استان‌های گیلان و مازندران اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است و همچنین رئیس جمهوری نیز دستورهای لازم برای تکمیل کنارگذرهای مازندران داده است.

سخنگوی دولت گفت : این دولت توانست زنجیرهای تحریم را که به اتهام ناروا درقالب ۶ قطعنامه به پای ملت بسته بودند پاره کند و آژانس هسته‌ای را به این باور برساند که فعالیت ایران در تولید انرژی هسته‌ای بود و هیچگونه فعالیت نظامی نداشته است.

معاون رئیس جمهوری در خصوص ایجاد منطقه ویژه آزاد در استان مازندران نیز گفت: مسئولان استانی و نمایندگان مردم مازندران در مجلس گزارشی در این حوزه تهیه کنند و به یقین مجلس شورای اسلامی و دولت درصورت مساعد بودن شرائط دراین زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی استاندار مازندران را فرزند شایسته استان خواند و گفت: خوشبختانه دکتر فلاح فرزند استان با شایستگی مسائل استان را دنبال می کند.

کد N1420377

وبگردی