آفتاب

حمایت تمام قد کاپیتان اسبق از سرمربی تیم محبوبش استقلال تهران

حمایت تمام قد کاپیتان اسبق از سرمربی تیم محبوبش استقلال تهران

ساری -ایرنا- محمود فکری کاپیتان اسبق استقلال تهران از علی منصوریان سرمربی فعلی تیم محبوبش تمام قد حمایت و نبود ثبات مدیریتی را عامل اصلی ناکامی این تیم پرطرفدار پایتخت اعلام کرد.

محمود فکری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری گفت که این تیم برای رسیدن به جایگاه خود نیاز به آرامش تیمی و ثبات مدیریتی دارد و هرگونه شوک احتمالی وضعیت تیم را بدتر می کند. وی اضافه کرد : سرمربی جدید( علی منصوریان) برای ایجاد آمادگی در بازیکنان نیاز به آرامش و فرصت زیادتری دارد تا بتواند با ایجاد خودباوری در تیم نتیجه بگیرد.
سرمربی تیم دسته اولی نساجی مازندران گفت که در شرایط فعلی برخی از افراد در باشگاه استقلال با مطرح کردن اسامی جدید برای سرمربیگری این تیم ، آرامش سرمربی و کادر فنی را از بین می برند و تیم نمی تواند در چنین شرایطی نتیجه بگیرد.
فکری افزود : اوضاع در تیم استقلال به دلیل نتایج ضعیف در بازی های اوایل فصل مناسب نیست و مباحث تغییرسرمربی نیز اوضاع را از این هم بدتر می کند و انگیزه از بازیکنان و کادر فنی گرفته می شود.
وی ادامه داد : اگرپرسپولیس در سال گذشته توانست پس از کسب نتایج ضعیف نیم فصل اول در پایان خود را به عنوان مدعی مطرح کند ، به دلیل ثبات مدیریتی و حمایت مدیران این باشگاه بویژه برانکو از کادر فنی این تیم بود.
این بازیکن اسبق استقلال معتقد است که باید مدیران باشگاه استقلال این فرصت را در اختیار سرمربی جوان خودشان قرار دهند و قطعا تیم به اوج خود خواهد رسید.
وی نتیجه گرایی و بالا بردن انتظار از تیم استقلال را مشکل دیگری دانست و افزود : همه از تیم انتظار قهرمانی در لیگ و کسب سهیمه و بازی خوب در رقابت های جام باشگاههای آسیا را دارند و این انتظار نیز به تیم فشار وارد می کند.
فکری بار دیگر بر دادن فرصت به سرمربی و کادر فنی و ایجاد آرامش در تیم استقلال برای رسیدن این تیم به روزهای اوج تاکید کرد.
تیم استقلال تهران از چهار بازی گذشته خود در رقابت های لیگ برتر 2 باخت و 2 تساوی کسب کرد و با 2 امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت های فوتبال لیگ برتر قرار دارد.
این تیم در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر پس از تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در رده سوم قرار گرفت.
6982/1654
کد N1416731

وبگردی