آفتاب

اکران فیلم «فروشنده» در ساعت 6 صبح

اکران فیلم «فروشنده» در ساعت 6 صبح

روابط عمومی فیلم «فروشنده» در پیامی بیان کرد که افزایش قیمت بلیت‌های فیلم «فروشنده» ارتباطی با گروه سازنده آن ندارد و برعکس آنها نظر خود را ...

روابط عمومی فیلم «فروشنده» در پیامی بیان کرد که افزایش قیمت بلیت‌های فیلم «فروشنده» ارتباطی با گروه سازنده آن ندارد و برعکس آنها نظر خود را درباره حفظ قیمت‌های قبلی اعلام کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی فیلم «فروشنده» درباره قیمت بلیت‌های این فیلم توضیحی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که به این شرح است: «در پی مصوبه شورای صنفی نمایش مبنی بر افزایش قیمت بلیت به خاطر مدت زمان فیلم و سیستم پخش با کیفیت برتر در سینماهای پردیس، کوروش، آزادی، چارسو، فرهنگ و هویزه مشهد لازم به توضیح است که سازندگان فیلم «فروشنده» دخالتی در این افزایش قیمت نداشته و نظر خود را مبنی بر حفظ قیمت‌های قبلی به پخش‌کننده و شورای صنفی اعلام نموده‌اند.

 

پیش از این روابط عمومی دفتر پخش فیلمیران درباره بهای بلیت‌های این فیلم با قیمت ۱۲ هزار تومان توضیحاتی ارائه کرده بود و زمان ۱۲۵ دقیقه‌ای فیلم که بیشتر از زمان مرسوم سانس‌های سینما در ایران است و همچنین سیستم صدا و تصویر فیلم را دلیل این گرانی دانست. بعد از آن غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش نیز در خبر جدیدی درباره قیمت ۱۵ هزار تومانی بلیت فیلم «فروشنده» اعلام کرد که طبق آیین‌نامه مصوب شورای صنفی نمایش از ابتدای سال ۱۳۹۵، قرار شد تا پردیس‌های مدرن کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تا سقف ۱۵ هزار تومان، بلیت فیلم‌های مختلف سینمایی را به فروش رسانند بنابراین این نوع قیمت بلیت تنها مختص فیلم سینمایی «فروشنده» نیست. روز گذشته اما پخش‌کننده این فیلم خبر داد که بلیت‌های این فیلم از شنبه 13 شهریور ماه به قیمت سابق پیش‌فروش می‌شود.طبق اعلام دفتر «فیلمیران» با توجه به مخالفت تهیه‌کننده فیلم «فروشنده» با افزایش قیمت بلیت‌، قیمت بلیت‌های این فیلم بنا به تصویب شورای صنفی نمایش در سینماهای ممتاز 8 هزار تومان و در سینماهای مدرن 10هزار تومان به فروش می‌رسد.البته پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم در روزهای اخیر با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شده و پخش‌کننده را مجبور کرده تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده را افزایش بدهد. نگاهی به سایت پیش‌فروش بلیت‌ها نشان‌دهنده این نکته است که سانس‌های اکران این فیلم نیز بیشتر شده است و سینماها سانس‌های تازه‌ای را به نمایش این فیلم اضافه کرده‌اند. برای نمونه پردیس سینمایی آزادی اکران این فیلم را با سانس فوق‌العاده ساعت 6:45 روز چهارشنبه دهم شهریورماه آغاز می‌کند.

کد N1415354

وبگردی