آفتاب
در تشریح جلسه کمیسیون انرژی:

نمایندگان سوال کننده از توضیحات وزیر نفت قانع شدند

نمایندگان سوال کننده از توضیحات وزیر نفت قانع شدند

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از وزیر نفت در نشست امروز این کمیسیون مطرح شد و نمایندگان سوال کننده از توضیحات وزیر نفت قانع شدند.

به گزارش ایرنا، حسین امیری خامکانی امروز- یکشنبه- در تشریح نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: سوال از وزیر نفت در جلسه این کمیسیون مطرح شد، که بخشی از سوالات نمایندگان ملی و برخی منطقه ای بود.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، با بیان اینکه یکی از سوالات ملی درخصوص عدم تخصیص قیر مورد نیاز شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاها بود، توضیح داد: وزیر نفت در این خصوص اظهار کرد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی هزینه خرید قیر را تامین کند، تا میزان قیر پیش بینی شده در بودجه سنواتی اختصاص یابد، بنابراین مقرر شد که نشستی مشترک بین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزیر نفت و نماینده سوال کننده برگزار شود، تا پول تامین قیر ابلاغ شود.
امیری خامکانی با اشاره به محور سوالات دیگر نمایندگان ادامه داد: اجرای اصل 44 قانون اساسی در حوزه وزارت نفت یکی دیگر از سوالات مطرح شده از وزیر نفت بود، که وزیر در این خصوص قول پیگیری داد.

*گازرسانی به شهرها و روستاها یکی دیگر از سوالات مطرح شده از وزیر نفت بود
وی با بیان اینکه گازرسانی به شهرها و روستاها یکی دیگر از سوالات مطرح شده از وزیر نفت بود، یادآور شد: در کل کشور باید پوشش گاز وجود داشته باشد و وزیر نفت اظهار کرد که شهر زاهدان تا اردیبهشت گازرسانی می شود، همچنین در مورد گازرسانی به استان کرمان نیز وزیر نفت قول مساعد برای تسریع در عملیات گازرسانی به این استان را دارد.
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، درخصوص توضیحات وزیر نفت پیرامون سوال جلال محمود زاده نماینده مردم مهاباد تصریح کرد: مقرر شد مسئول گازرسانی وزارت نفت هر چه سریعتر برنامه ای برای شهرستان مهاباد ارائه دهد، همچنین همه سوالات مراعی گذاشته شده و به صحن کشیده نشد و همچنین مقرر شد، وزیر نفت و نمایندگان سوال کننده با بحث و بررسی به نتیجه برسند.
سیام**3070**3061**1449
کد N1413072

وبگردی