آفتاب

وزیر بهداشت: امیداوریم جشنواره فیلم سلامت استمرار داشته باشد

وزیر بهداشت: امیداوریم جشنواره فیلم سلامت استمرار داشته باشد

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت سلامت در جامعه، گفت: امیداوریم جشنواره فیلم سلامت در سال ها بعد و دولت های دیگر استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم سلامت با گرامیداشت یاد شهید رجایی و شهید باهنر و زند یاد داوود رشیدی گفت: از عزیزانی که هر یک به نوعی در برگزاری این جشنواره مشارکت داشتند، سپاسگزارم.
وی با ابراز امیدواری از اینکه این جشنواره طلیعه ای باشد برای اقدام های بهتر و برجسته تر گفت: این جشنواره باید در همه دولت های آینده استمرار داشته باشد. زیرا هیچ راهی برای پیشرفت به جز آگاهی وجود ندارد.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ما باید مردم را در برابر بیماری ها آگاه کنیم ادامه داد: البته همه بیماری ها در حوزه سیاسی، اقتصادی اجتماعی به اعتقاد ما پزشکان ناشی از بیماری های جسمانی است.
هاشمی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال های آینده شاهد نقش آفرینی بیش از پیش هنرمندان در حوزه سلامت باشیم و امیدوارم همه به فکر سلامت خود باشیم.
نخستین جشنواره فیلم سلامت از اول تا شهریور ماه در پردیس سینمایی چارسو آغاز شد و شامگاه شنبه در سالن همایش های رازی با شناخت برگزیده ها به کار خود پایان داد.
فراهنگ**9246**شبس *1488 ** 1574
کد N1411635

وبگردی