آفتاب
نماینده مجلس:

عملکرد دولت رضایت بخش است/ نمایندگان استان تبریز انسجام خوبی دارند

عملکرد دولت رضایت بخش است/ نمایندگان استان تبریز انسجام خوبی دارند

تبریز-ایرنا- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درمجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت ازعملکرد دولت تدبیر وامید وگرامیداشت هفته دولت، گفت: نمایندگان آذربایجان شرقی درخانه ملت در چارچوب 'مجمع نمایندگان' انسجام خوبی دارند و به جد مطالبات مردم را دنبال می کنند.

شهاب الدین بی مقدار روز شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی با بیان اینکه رکود اقتصادی کشور در حال شکستن و کارخانه ها و واحدهای صنعتی در حال رونق گرفتن هستند، اظهارکرد : امسال رشد اقتصادی مثبت 4.4 درصد به پنج درصد خواهد رسید که راضی کننده است .
وی با اشاره به اینکه رکود را دولت تدبیر و امید به وجود نیاورده است، افزود : اگر علیه دولت تبلیغات شود در واقع به کشور، جامعه و نظام لطمه وارد می شود و سیاه نمایی ها علیه دولت، بر روابط خارجی هم تاثیر منفی می گذارد .
بی مقدار با اشاره به ایجاد شرایط مناسب برای توسعه صادرات با توجه به شکستن رکود در دولت تدبیر و امید ، بیان داشت : تولید کنندگان و تاجران با توجه به فراهم بودن شرایط حاضر، شرکت های بازاریابی یا هدلینگ برای صادرات تشکیل دهند تا تولید منطقی و انسجام ایجاد شود و مجلس نیز از این روند حمایت می کند .
وی ایجاد امنیت سیاسی را یکی از موفقیت های ویژه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود : با فضای به وجود آمده، تشکل های غیر دولتی و احزاب حمایت می شوند و تعامل مناسبی با دنیا ایجاد شده است .
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : رهبری در مجموع عملکرد دولت را تائید کردند که این سرمایه بزرگی است .
بی مقدار اظهارکرد: دولت موفق است و به کارها نظم بخشیده و برای ارتباط با جهان پیرامون امکانات ایجاد کرده است .
وی با بیان اینکه ایران هراسی در جهان زیاد بود و ما را به چشم تروریست می دیدند؛ گفت: نتیجه برجام موجب زدودن این نگرش ها، تولید و صادرات دوباره نفت، رفع مشکل بیمه کشتی ها و ارتباط با بانک های بین المللی شد .
وی همچنین با بیان اینکه همدلی خوبی بین نمایندگان استان وجود دارد و همکاری های مناسبی در مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی انجام می شود، گفت: مسائل بزرگ استان را در مجمع نمایندگان پیگیر هستیم، ضمن اینکه در مورد مشکلات مردم وارد مسائل سیاسی نخواهیم شد .
بی مقدار با اشاره به ضرورت رفع مشکل بیکاری، گفت : عمده وقت خود را برای کارآفرینان صرف می کنم و بر این اساس عضو فراکسیون کارآفرینی هستم تا با فراهم آوردن بستر مناسب مشکلات اشتغال را رفع کنیم .
وی آموزش های مختلف، سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات را از جمله عوامل موثر برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت : باید حق مردم استان را برای ایجاد اشتغال و توسعه محقق کنیم.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات ماشین سازی تبریز هم گفت : این موضوع با وزیر کار در میان گذاشته شد و در زمان حاضر تصمیم بر این است که ماشین سازی به شرکت 'شستا' واگذار شود .
بی مقدار اظهارکرد: ماشین سازی تبریز چشم صنعت آذربایجان و صنعت بومی است که اگر حمایت های لازم از آن شود، امکان صادرات هم دارد .
3093/518/3071/1352
کد N1411024

وبگردی