آفتاب

عملکرد دولت یازدهم در ارتباط با اقلیت های دینی قابل قبول است

عملکرد دولت یازدهم در ارتباط با اقلیت های دینی قابل قبول است

شیراز- ایرنا- رئیس انجمن کلیمیان شیراز گفت: عملکرد و اقدام های دولت یازدهم در ارتباط با پیروان اقلیت های دینی مثبت و قابل قبول ارزیابی می شود.

جاوید خان داداش شنبه در گفت و گو با ایرنا در شیراز افزود: البته از دولت دکتر روحانی نیز انتظاری کمتر از این نمی رفت چرا که همه ما ایرانی هستیم و از این بابت ما از وی و دستیار ویژه ایشان خشنود هستیم.
وی اظهار داشت: به عنوان یکی از پیروان اقلیت های دینی در کشور اعلام می کنم که بر خلاف تبلیغات بعضی رسانه های غربی هم اکنون این افراد در کشور آزادانه و بدون هیچ مشکلی در کنار سایر شهروندان زندگی خوبی دارند.
رئیس انجمن کلیمیان شیراز بیان کرد: فرزندان ما هم اکنون آزادانه و بدون هیچ مشکلی در دانشگاه های کشور تحصیل می کنند و مشکلات استخدام آنان در وزارتخانه های دولتی تا حدودی برطرف شده است.
خان داداش ادامه داد: دولت یازدهم بر اساس شعارهای خود تا حدود زیادی حقوق پیروان اقلیت های دینی و مذهبی را مدنظر قرار داده است هرچند که هنوز هم تا شرایط ایده آل فاصله ای وجود دارد.
وی بیان داشت: در عرصه بین المللی هم دولت یازدهم کارنامه بسیار خوبی از خود به جا گذاشته که نمونه آن را می توان در رفع سایه جنگ و تحریم های بین المللی از کشور و هم افزایی با بسیاری از کشورهای خارجی برشمرد.
رئیس انجمن کلیمیان شیراز افزود: شاید عده ای درصدد باشند تا این دولت را در وظایف خود ناتوان جلوه دهند اما اگر واقع بین باشیم خواهیم دید که با وجود مشکلات موجود و موانع پیش رو این دولت نمره قبولی خوبی را از مردم ایران خواهد گرفت.
7379 /6118/1772
کد N1410879

وبگردی