آفتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: انسجام و همدلی در کشور تسری یابد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: انسجام و همدلی در کشور تسری یابد

رشت - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انسجام، همدلی و هماهنگی باید در کشور تسری یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی جنتی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: انسجام، هماهنگی و همدلی شرط توسعه استان است و این الگو، باید در همه کشور تسری یابد.
وی ادامه داد: افتخارات گیلان برای کشورمان، مایه مباهات است و ستاره های درخشانی که از گیلان در آسمان علم، فرهنگ و ادب ایران می درخشند، مایه افتخار هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همه مقدمات رشد، پیشرفت و توسعه در این استان فراهم است و باید همه کشور، از آنها بهره مند شوند.

* رئیس جمهوری، جایگاه ویژه ای در انقلاب اسلامی دارد
آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز در این دیدار گفت: رئیس جمهوری، انسان فرزانه ای است و جایگاه ویژه ای در انقلاب اسلامی دارد.
وی ادامه داد: باید انتظاراتی را درخواست کرد که برای مسئولان مقدور باشد.
امام جمعه رشت اضافه کرد: گیلان، مردم فرهیخته ای دارد که امیدواریم صدای مردم و مسئولان گیلان به رده های بالا نیز برسد.
آیت الله قربانی از استاندار گیلان به سبب ایجاد همدلی بین مدیران استان قدردانی کرد.
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر به گیلان، پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری استان نیز سخنرانی کرد. همچنین در پنجمین روز هفته دولت، طرح گازرسانی همزمان به 200 روستای استان گیلان با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کوچصفهان از توابع شهرستان رشت بهره برداری شد. برای اجرای این طرح ها، یک هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
بازدید از کتابخانه و تالار مرکزی رشت، دیدار با اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر گیلان، سخنرانی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مصلی امام خمینی (ره) رشت از برنامه های سفر دو روزه علی جنتی به گیلان است.
1881/2007
کد N1410776

وبگردی