آفتاب
وزیر تعاون:

نابرابری های اجتماعی با تقویت همراهی ها و کمک به نیازمندان برطرف شود

نابرابری های اجتماعی با تقویت همراهی ها و کمک به نیازمندان برطرف شود

کرج-ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رفع فرصت های نابرابر که به هر دلیلی در جامعه به وجودآمده نیازمند همراهی قشرهای مختلف مردم با نیازمندان است، گفت: با تقویت خیر جمعی و همراهی ها باید به کمک نیازمندان شتافت.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز جمعه در آیین واگذاری 735 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان البرز افزود: امروز باید علاوه بر حمایت های مالی از بعد عاطفی نیز همراه نیازمندان بود و این چارچوب ها در سازمان بهزیستی بنیانگذاری شده است.
وی ادامه داد: خیرین کمک بزرگی برای نهادهای حمایتی هستند و امروز از افرادی که همراه با این سازمان ها هستند باید قدردانی کرد و باید به همدیگر در گروه های اجتماعی کمک کنیم .
ربیعی گفت: فرصت های نابرابر اجتماعی به هر دلیلی که بوده باید با همراهی رفع کرد و درکنار نیازمندان به حل مشکلات آنان پرداخت.
وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به واگذاری مسکن به مددجویان بهزیستی اظهار داشت: با تحویل خانه مددجویان در واقع آنان حمایت می شوند که این امر ازمولفه های مهم اجتماعی است .
وی خاطرنشان کرد: البرز اولین استانی بود که مردم یارانه ها را بخشیدند بنابراین کرج در ذات خود خیر جمعی دارد که بیانگر ظرفیت بالای آن برای کار خیر است .
ربیعی ، کرج را مینیاتور ایران توصیف کرد که روح خیر جمعی و ایرانی در آن است و اظهار داشت: با برگزاری جشن های متعدد می توان از خیرین تجلیل کرد.
در این آیین تعدادی از معلولان و زنان سرپرست خانوار به نمایندگی از 735 خانوار کلید واحدهای مسکونی خود را از وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دریافت کردند.
8029/ 6155
کد N1408861

وبگردی