آفتاب

رقابت ۱۲۱ نفر در بخش گزارش نویسی جشنواره مطبوعات البرز/مهر اول شد

رقابت ۱۲۱ نفر در بخش گزارش نویسی جشنواره مطبوعات البرز/مهر اول شد

کرج - خبرنگار مهر در سومین جشنواره مطبوعات استان البرز رتبه اول گزارش نویسی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری استان البرز شامگاه چهارشنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این جشنواره، ساره نوری خبرنگار و سرپرست خبرگزاری مهر در استان البرز در بخش گزارش توانست رتبه نخست را از آن خود کند، وی گزارشی با عنوان «فقر و سُرنگ و آتش؛ ناکجا آباد بیخ گوش پایتخت» را به سومین جشنواره مطبوعات استان ارائه کرده بود، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به وی اهداء شد.

در لوح تقدیر آمده است: سپاس ایزد منان را که بنا به مشیت حکیمانه خود برای بشر راهنمایان معصوم و کامل مقدر فرمود؛ اولیایی که دریچه احساس و اندیشه آدمی را به سمت بی‌کرانگی علم الهی باز نمایند و نیز فرهیختگانی از اهالی اندیشه که به مدد تفکر و تعهد قلبی خود نقطه اتصال مردم، جامعه، مسئولین و مرکز تبادل اندیشه هستند.

این جشنواره با هدف معرفی و قدردانی آثار برتر رسانه ای در حوزه رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی دارای مجوز در دو بخش حرفه ای و ویژه برگزار شد، در این جشنواره تعداد  ۹۰۰ اثر از ۱۷۰ خبرنگار و عکاس دریافت شد که ۸۰۱ اثر در بخش حرفه ای شرکت کرده اند و ۴۴ نفر  با ۹۹ اثر در بخش ویژه شرکت کردند.

گفتنی است ۱۲۱ اثر در بخش گزارش نویسی حرفه ای مورد داوری قرار گرفت.

کد N1407566

وبگردی