آفتاب

البرز رتبه سوم فروش بلیط سینما در کشور

البرز رتبه سوم فروش بلیط سینما در کشور

کرج - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: البرز با 18 سالن سینما و 456 صندلی، دارای رتبه سوم کشور در فروش بلیط سینما است.

به گزارش ایرنا، سید موسی حسینی کاشانی در نشست استاندار البرز با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان که شامگاه چهارشنبه در محل سینمای پارک چمران برگزار شد با اشاره به اینکه رشد اعتبارات بخش فرهنگ در دولت تدبیر و امید افزود: اکنون یکی از مواردی که به جد در دستور کار قرار دارد تقویت زیر ساخت ها فرهنگی وهنری است.
وی ادامه داد: در دولت یازدهم تعداد مولفان البرز از 2 هزار نفر به 2 هزار و 600 نفر، شمارگان نشریات به 3 هزار و 500 و تعداد ناشران فعال از 80 نفر به 115 نفر رسیده است.
حسینی کاشانی با اشاره به اینکه البرز دارای رتبه سوم کشور در فروش بلیط سینما است گفت: اکنون این استان دارای 456 صندلی و 18 سالن سینما می باشد.
وی افزود: دستاوردهای بزرگی در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه های البرز در دولت تدبیر و امید با توجه به رویکرد دولت مشاهده می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اضافه کرد: اهالی فرهنگ و هنر استان باید به دنبال استقلال بیشتر باشند و برای این امر امکانات اولیه در اختیار آنها قرار داده می شود.
وی گفت: با توجه به محدودیت های اعتباری فعالان این عرصه باید درصدد مشارکت بیشتر با بخش خصوصی باشند.
1535
کد N1407547

وبگردی