آفتاب

علی قمصری در شب شنبه های حافظ / کنسرت ستاره ی قطبی در تالار وحدت

علی قمصری در شب شنبه های حافظ / کنسرت ستاره ی قطبی در تالار وحدت

تهران- ایرنا- علی قمصری، آهنگساز و نوازنده تار، در پنجمین برنامه «شب شنبه های حافظ» حضور می یابد؛ و گروه «ستاره ی قطبی» نیز با پنج خواننده، برای بانوان در تالار وحدت کنسرت می دهد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در پنجمین برنامه از «شب شنبه های حافظ»، علی قمصری با شال های کونگ فو میزبان علاقه مندان خواهد بود.
رویداد هفتگی «شب شنبه های حافظ» اتفاقی است که در آن مخاطب با وجهی از هنرمند مواجه می شود که روی صحنه دیده نمی شود؛ وجهی که در ترازوهای هنری نمی گنجد اما در خلق آثار و ایدئولوژی هنری مؤثر است. در این شب شنبه ها ممکن است هنرمندی از کارهایی که در خلوتش می کند پرده بردارد.
در این برنامه از «شب شنبه های حافظ»، علی قمصری، نوازنده ی تار و آهنگساز حضور خواهد داشت.
هفته پنجم از «شب شنبه های حافظ» ششم شهریور ماه ساعت 21 در تالار حافظ، به نشانی خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، رو به روی تالار وحدت برگزار می شود.
علاقه مندان برای تهیه بلیت این برنامه می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

** کنسرت گروه ستاره ی قطبی در تالار وحدت
کنسرت ویژه ی بانوان گروه «ستاره ی قطبی» نیز، در روزهای چهارم و پنجم شهریور ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد. این گروه به سرپرستی بهار ایلچی فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده و پس از چهار سال تلاش توانست نخستین کنسرت خود را در سال 1392 در تالار وحدت اجرا کند.
بهار ایلچی که سرپرستی گروه را عهده دار است، پیانو نیز می نوازد. دیگر نوازنده های گروه «ستاره ی قطبی» عبارتند از: سپیده ایلچی (گیتار باس)، سحر دزوارِیی (درام)، آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، مهرناز دبیرزاده (پرکاشن)، آوا منبری (کیبورد)، پرنا کوه گیوی (گیتار اسپانیش)، پگاه ابراهیم (ویلون)، سارا پارسایی (فلوت)، ثمیلا تحویلداری (ساکسیوفن) و شانیا شهریاری (ترومپت).
در کنسرت این گروه، این خوانندگان حضور خواهند داشت: مهشید مولایی (خواننده ی هندی)، ماری روت باتوآ (خواننده ی فرانسه)، کیانا کرمانیان (خواننده ی انگلیسی)، شقایق طهماسبی (خواننده ی فارسی) و پریسا دلفانی (خواننده ی فارسی و محلی).
گروه موسیقی ستاره ی قطبی پنج شنبه و جمعه، چهارم و پنجم شهریور ماه ساعت 15 برای بانوان در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.
فراهنگ**3067**1027
کد N1406143

وبگردی