آفتاب
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:

افزایش کیفیت مراکز اقتصادی ایثارگران گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است

افزایش کیفیت مراکز اقتصادی ایثارگران گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است

تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: راه اندازی بزرگترین کارخانه جوجه کشی خاورمیانه به همت ایثارگران در سازمان اقتصادی کوثر گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز سه شنبه 2 شهریور ماه 95 در افتتاح بزرگترین کارخانه جوجه کشی خاورمیانه در شرکت «مرغک»، افزود: در افتتاح این کارخانه خوشحال هستیم که یک بار دیگر با همت مهندسین و کارکنان ایثارگر سازمان اقتصادی «کوثر»، اقدامی جدی در جهت توسعه اقتصادی کشور صورت گرفته است.
معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه شهدا در هشت سال دفاع مقدس زحمات بسیاری برای حفظ انقلاب اسلامی متحمل شدند، گفت: امروز شما فرزندان شهدا ادامه دهندگان راه آنان هستید و در جبهه دیگر که سازندگی است، خدمت می کنید.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ادامه داد: در جنگ تحمیلی شهدا با گذشتن از جان خود حضور یافتند و امروز نیز فرزندان شهید در راستای اهداف شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس و بقای انقلاب و نظام اسلامی در توسعه اقتصادی کشور حرکت می کنند.
وی افزود: عرصه سازندگی کشور همانند جنگ تحمیلی یک جبهه است، جبهه ای است که دشمنان ما نمی خواهند شاهد موفقیت های توسعه و پیشرفت ما باشند.
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت هستیم، گفت: در آغاز این هفته ما شاهد افتتاح بزرگترین کارخانه جوجه کشی خاورمیانه بودیم که این موضوع را به فال نیک می گیریم و راه اندازی این کارخانه به همت ایثارگران گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه قرار بود شرکت مرغک در 30 ماه به بهره برداری برسد، افزود: این شرکت با همت مهندسان و مدیران مربوطه در 18 ماه به اتمام رسیده، همین موفقیت بزرگی محسوب می شود که از دست اندرکاران این پروژه بزرگ تقدیر و تشکر می کنم.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: این روز را به همه کسانی که در حال خدمت به نظام هستند تبریک می گویم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد گفت: بنده با گسترش فعالیت های اقتصادی موافق نیستم و اگر بتوانیم همین واحدهای اقتصادی را حفظ و به رتبه بالا و ممتاز برسانیم موفقیت خوبی است و باید همه ما در این راستا حرکت کنیم.
گفتنی است بزرگترین کارخانه جوجه کشی خاورمیانه شرکت مرغک به همت سازمان اقتصادی کوثر، امروز (سه شنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فریدون همتی استاندار قزوین افتتاح شد.
شبد**1953 ** 1095
کد N1405340

وبگردی