آفتاب
استاندار سمنان در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ کنسرتی در سمنان لغو نشد

هیچ کنسرتی در سمنان لغو نشد

استاندار سمنان می‌گوید: در این مدت هیچ کنسرت و برنامه با مجوزی در استان سمنان لغو نشده و علت این بوده که به کنسرت‌ها با شرایط موجود مجوز داده شده است.

محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت با بیان اینکه اگر بخواهیم عملکرد دولت را در سه سال گذشته منصفانه ارزیابی کنیم؛ باید ببینیم در چه شرایطی کشور را تحویل گرفت و الان در چه شرایطی است، افزود: به یاد بیاوریم فرمایش امیرالمومنین (ع) که فرمود خداوند رحمت کند کسی که می‌داند از کجا آمده است، الان کجاست و قرار است در آینده به کجا برود.

هیچ کنسرتی در سمنان لغو نشده است

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در این مدت هیچ کنسرت و برنامه با مجوزی در استان سمنان لغو نشده است و علت این بوده که به کنسرت‌ها با شرایط موجود مجوز داده شده است.

او افزود: ما در استان با یک مجموعه جوان که دنبال نشاط  هستند مواجهیم و گروهی متدین که حساسیت‌هایی نسبت به بعضی رفتارها دارند، اما معتقدیم نیازهایی که جوانان دارند را می‌شود در چارچوب شرع مقدس اسلام سامان‌دهی کرد و خوشبختانه با تدبیر مدیران استانی تا به حال هیچ کنسرتی به تعطیلی کشیده نشده است

اگر بخواهیم مردم از ماهواره گریزان باشند، باید فضای بانشاط در اختیار جوانان قرار دهیم

او اضافه کرد: چهارشنبه نیز جلسه استاندارها با هیات وزیران بود که در سعدآباد که ۵ نفر استاندارها از ۵ گروه گزارشی به رئیس‌جمهور ارائه دادند و بنده به عنوان دبیر فرهنگی و اجتماعی گزارشی دادم و چالش‌های موجود بیان و راهکارهایی ارائه شد که یکی از این راهکارها این بود که باید نشاط اجتماعی را در کشور بیشتر کنیم و اگر بخواهیم مردم از ماهواره گریزان باشند، باید فضای با نشاط و سالم اجتماعی در اختیار جوانان قرار دهیم و این هم مانند نیازهای طبیعی دیگر برطرف شود.

خباز تاکید کرد: اگر آب خوشگوار به جوان ندهیم و تشنگی او برطرف نشود، از آب گودال کوچه خود را سیراب می‌کند؛ میکروب‌ها را وارد بدن او می‌شود. نشاط اجتماعی که خودمان طراحی کنیم آب زلال است و ماهواره‌ها آب گودال داخل کوچه هستند. اگر بخواهیم جوانان از ماهواره دورشوند باید سعی کنیم خوراک فرهنگی متناسب با نیاز آنان تولید کنیم.

کد N1403963

وبگردی