آفتاب

برگزاری دوره دستیاری آزمایشگاه طب ورزشی در پژوهشگاه تربیت بدنی

برگزاری دوره دستیاری آزمایشگاه طب ورزشی در پژوهشگاه تربیت بدنی

تهران - ایرنا - اولین دوره تخصصی دستیاری آزمایشگاه طب ورزشی از مجموعه دوره های آموزش کوتاه مدت در محل پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا از پژوهشگاه تربیت بدنی، این دوره ویژه متخصصان، اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی تدارک دیده شده است که مباحث مربوط به ویژگی ها و کاربرد دستگاه های ورزشی و آزمایشگاهی موجود در این حوزه براساس امکانات آزمایشگاه پژوهشگاه علوم ورزشی به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.
دکتر 'هادی روحانی' مدیر آموزش های آزاد پژوهشگاه تربیت بدنی، با موفقیت آمیز خواندن دوره های آموزشی قبلی و میزان رضایت شرکت کنندگان در دوره های گذشته، اظهار داشت: در این دوره نیز اعضای هیات علمی و متخصصان طب ورزشی، مباحثی درخصوص روش ها و ابزارهای ارزیابی پاسچر، آنتروپومتری، گیت آنالیزر، دوربین آنالایزر حرکت و EMG ارائه خواهند داد.
از مجموع دوره های آموزش دستیاری آزمایشگاه علوم ورزشی تاکنون دو دوره تخصصی آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی از 29تیرماه تا یکم مرداد و از 12 تا 15 مرداد ماه سال جاری توسط پژوهشگاه علوم ورزشی برگزار شده است.
اولین دوره تخصصی دستیاری آزمایشگاه طب ورزشی نیز که از امروز، یکم شهریورماه آغاز شده است به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
دوره های دستیار آزمایشگاه رفتار حرکتی و همچنین بیومکانیک ورزشی نیز به زودی توسط این پژوهشگاه برگزار خواهد شد.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سامانه کارگاه و دوره های آموزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی www.workshop.ssrc.ac.ir مراجعه کنند.
علمی**1055**2017
کد N1403112

وبگردی