آفتاب

حضور 300 ناشر کشور در هشتمین نمایشگاه کتاب استان زنجان

حضور 300 ناشر کشور در هشتمین نمایشگاه کتاب استان زنجان

تهران - ایرنا - 300 ناشر از سراسر کشور با 38 هزار عنوان کتاب در 195 غرفه هشتمین نمایشگاه استان زنجان حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، سیصد وپنجمین نمایشگاه کتاب استانی و هشتمین نمایشگاه استان زنجان از دوم تا هشتم شهریور ماه در محل مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می شود.
این نمایشگاه با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد.
در این نمایشگاه 300 ناشر از سراسر کشور 38 هزار عنوان کتاب را در 195 غرفه در معرض دید علاقه مندان به کتاب قرار می دهند.
پنج ناشر از استان زنجان بصورت مستقیم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدید کنندگان توزیع می شود.
برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز با عنوان کتاب هایی از 40 ناشر در نمایشگاه فعال خواهد بود.
در بخش جنبی نمایشگاه برنامه هایی ازقبیل روز فرهنگی شهرستان های استان، جشن امضاء کتاب با حضور اسداله امرایی، چیستا یثربی، اندیشه فولادوند، محمدحسینی ومحمدعلی جعفریه، برگزاری کارگاه کاریکاتورباموضوع کتاب و کتاب خوانی، بزرگداشت شاعر معاصرحسین منزوی، کارگاه شعر و طنز، تقدیر از مولفین استان درسال های 94 و 95، نشست اهمیت کتاب و کتاب خوانی، کارگاه آموزشی قصه و داستان، شب شعر، بررسی وضعیت ترجمه، ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه بهترین داستان کوتاه، نمایش کتاب های برگزیده سال جمهوری اسلامی ایران، جایزه پروین و جلال برگزار می شود.
نمایشگاه های کتاب استانی با حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها برگزار می شود.
فراهنگ **1085** 1071
کد N1402246

وبگردی