آفتاب

حمایت تمام قد برزگر از محمد بنا

حمایت تمام قد برزگر از محمد بنا

برزگر می‌گوید: حسن یزدانی هم داوران را شکست داد و هم توانست کشتی‌گیر روس را از پیش رو بردارد و به مدال طلای المپیک برسد.

منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص کسب دو مدال توسط آزادکاران در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2016 ریو، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: ما بعد از 16 سال به مدال طلای المپیک دست یافتیم و باعث شد تا با غرور در ادامه رقابت‌ها روی تشک برویم. حسن یزدانی هم داوران را شکست داد و توانستم کشتی‌گیر روس را از پیش رو بردارد و به مدال طلای المپیک برسد. متاسفانه ما برای رسیدن به مدال طلا باید با چند عامل خارجی هم مبارزه کنیم. حسن یزدانی توانست در یک کشتی با غیرت حریف خود را شکت دهد و به انتظارات ما برای کسب مدال طلای المپیک پایان دهد.

او ادامه می‌دهد: نرسیدن حسن رحیمی به فینال رقابت‌های المپیک باعث تعجب ما شد. او در رقابت با حریف ژاپنی، خود را از پیش برنده می‌دانست به همین دلیل نتوانست او را شکست دهد. رحیمی می‌توانست به مدال طلای وزن 57- کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ریو دست یابد، ولی مدال برنز المپیک هم با ارزش است. او در رقابت‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند افتخارات بیشتری برای ایران کسب کند.

منصور برزگر، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد، انتقاداتی که در روزهای اخیر به محمد بنا وارد می‌شود را بی اساس می‌داند و می‌گوید: محمد بنا توانست به روند مدال آوری کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های المپیک ادامه دهد و پس از سه مدال طلا در المپیک لندن، دو مدال برنز را در ریو کسب کند. باید دید آنهایی که از محمد بنا انتقاد می‌کنند چه کسانی هستند و برای کشتی فرنگی ایران چه کرده‌اند. محمد بنا در کشتی فرنگی ایران شاهکار کرده است. تاریخ کشتی فرنگی ایران از محمد بنا آغاز شده است. من تمام قد پشت محمد بنا در مقابل انتقادات بی اساسی می‌ایستم و حاضرم جواب همه منتقدان او را هم بدهم.

 

کد N1399078

وبگردی