آفتاب

نابرابری‌ها در وزارت نیرو ظالمانه است/ خواستار تبدیل قرارداد هستیم

نابرابری‌ها در وزارت نیرو ظالمانه است/ خواستار تبدیل قرارداد هستیم

ایلنا: جمعی از نیروهای شرکتی شرکت توزیع برق خراسان شمالی در نامه ای خطاب به مقامات استانی خواستار رسیدگی به نابرابری در پرداخت‌های کارکنان رسمی و شرکتی توزیع برق شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از نیروهای شرکتی شرکت توزیع برق خراسان شمالی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس این استان و مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی، خواستار رسیدگی به اوضاع نابسامان شغای خود شدند.

در این نامه که متن کامل آن در زیر آمده، این کارکنان خواستار  تبدیل قرارداد و رفع تبعیض در پرداخت‌ها شده‌اند.

به استحضار می رساند ما نیروهای شرکتی شرکت توزیع برق خراسان شمالی، به دلیل نبود نیروی انسانی کافی و نبود امکانات، در سالیان متمادی و متوالی فشار های زیادی را در ادارت برق متحمل شده ایم. اما آنچه برای ما ظالمانه تر است نابرابری حقوق، مزایا و پاداش های کاری، مابین نیروهای رسمی و نیروهای شرکتی است. برای ما سئوال است اگر وزارت نیرو و شرکت توزیع برق دارای کمبود منابع مالی هستند چگونه است جهت نیروهای رسمی، برای مدت کار برابر و در یک محیط یکسان، سه برابر نیروهای شرکتی حقوق در نظر گرفته می شود؟! لذا بدینوسیله و در این فرصت که مسئله حقوق های نامتعارف ونابرابر برای عموم آشکار شده است، در راستای مطالبه برابری، که پیشینه ای تاریخ و اسلامی و قانونی دارد، از آن مقامات گرامی درخواست های ذیل را تقاضا داریم:

_ فارغ از نوع قرارداد، یکسان سازی نسبی حقوق، مزایا و پاداش ها بسته به سمت و مدرک تحصیلی برای کارکنان

_ حذف شرکت های واسطه ای و تبدیل وضعیت (تبدیل قرارداد) نیروهای تامین نیروی شرکتی به قرارداد مستقیم

 

کد N1398843

وبگردی