آفتاب
پلیس گزارش داد؛

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو/ کشف 10 میلیارد ریال ظروف آشپزخانه

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو/ کشف 10 میلیارد ریال ظروف آشپزخانه

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری سارقی خبرداد که محتویات داخل خودرو را سرقت می کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ برزو همتی گفت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، هنگام گشت زنی در سطح شهر موفق به شناسایی و دستگیری سارقی در حال سرقت از داخل یک خودرو شدند.
وی افزود:این سارق با انتقال یافتن به پلیس آگاهی و تحقیقات انجام شده به 20 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ملارد اعتراف کرده است.

**کشف 558 کیلوگرم تریاک و هلاکت قاچاقچی مسلح در ایرانشهر
فرمانده انتظامی استان از کشف 558 کیلوگرم تریاک و هلاکت یک قاچاقچی مسلح در عملیات شبانه پلیس ایرانشهر خبر داد.
سردار حسین رحیمی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله بزرگ مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح آگاه شدند.
وی ادامه داد: ماموران در رسیدگی به این موضوع، شب گذشته حین گشت زنی در محور های فرعی ،خودرو پژو 405 متعلق به این باند را شناسایی کردند؛ اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با تیراندازی به سمت ماموران از محل متواری شد.
به گفته این مقام انتظامی ، ماموران هم پس از مدتی تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه، ضمن به هلاکت رساندن راننده، خودرو حامل مواد مخدر را توقیف کردند.
وی اظهار کرد: در این درگیری به جز تریاک های یاد شده، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیر متنابهی مهمات مربوطه هم کشف شد.

**کشف 10 میلیارد ریال ظروف آشپزخانه در اشکذر
فرمانده انتظامی استان یزد هم از کشف 840 کارتن انواع ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان اشکذر خبر داد.
سردار ایرج کاکاوند، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر، هنگام گشت زنی در محدوده جاده سنتو به یک دستگاه تریلر دانگ فنگ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلر، 840 کارتن انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را به ارزش 10میلیارد ریال، کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: راننده خودرو این محموله قاچاق را از کنارک بارگیری کرده بود و قصد انتقال به تهران را داشت.

**گوشی های قاچاق به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از توقیف یک محموله گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ علی رمضانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی مستقر در ورودی شهر رودبار درکنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود، مشکوک شدند و این خودور را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو،243 دستگاه گوشی تلفن همراه در مدل های مختلف بدون مجوز گمرکی را کشف و راننده 40 ساله خودرو را دستگیر کردند.
اجتمام(1)**1776
کد N1397115

وبگردی