آفتاب

کارگاه نقاشی خط جشنواره فرهنگ رسانه و آموزش عمومی

کارگاه نقاشی خط جشنواره فرهنگ رسانه و آموزش عمومی

تهران - ایرنا - کارگاه عملی (ورکشاپ) نقاشی خط نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه وآموزش عمومی» پنجشنبه 28مرداد در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش سه شنبه روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، بهزاد تیمورپور سرپرست این فرهنگسربا اعلام این خبر افزود: کارگاه عملی نقاشی خط به عنوان یکی از بخش های جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» با حضور نصرالله افجه ای، غلامحسین الطافی، علی تن و هنرمندان جوان نقاشی خط برگزار می شود.
وی اظهارداشت: در این کارگاه 20هنرمند با چهار موضوع صبر، سلامتی، انصاف و رزق حلال و براساس آیات قرآنی و احادیث و روایات به خلق آثار می پردازند.آثار هنرمندان پس از این کارگاه در نگارخانه های شهر تهران به نمایش گذاشته می شود.
وی گفت: این کارگاه عملی و نشست تخصصی پنجشنبه 28 مرداد از ساعت 14 تا 20 در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می شود.
جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» از یکم مرداد تا 29 آذر 1395 در رشته های عکاسی، رسانه های اجتماعی، فیلم و فیلمنامه نویسی، کارتون، نقاشی خط ، طراحی پوستر، اینفوگرافی و موشن‎گرافی با دبیری استادان برجسته و به نام برگزار می شود.
فراهنگ**1823
کد N1394001

وبگردی