آفتاب

موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با کلیات لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی

موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با کلیات لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی

تهران- ایرنا- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون با کلیات لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی موافقت کردند.

سیدفرید موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز -سه شنبه- این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه سه موافق و سه مخالف این لایحه صحبت کردند و نظرات خود را درباره این لایحه ارائه دادند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس از زمانی که این لایحه از سوی دولت به مجلس ارائه شده جلسات مختلفی را برگزار کرده و در این راستا نظرات دستگاه های اجرایی نیز گرفته شده است.
موسوی یادآور شد: مخالفان این لایحه در این جلسه تاکیدشان این بود که با تشکیل این مناطق مخالفتی ندارند بلکه ایراداتی را بر مدیریت این مناطق داشتند همچنین بیان کردند که این مناطق بر طبق کارکردهایی که عنوان شده بود پیش نرفته اند و به مسیر دیگری رفته اند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مخالفان این لایحه تاکیدشان این بود که اگر این مشکلات حل شود با تشکیل این مناطق موافق هستند.
موسوی اضافه کرد: بنا شده است که جزئیات این لایحه در جلسات آینده کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شود و ما در جزئیات این لایحه درباره تقویت کارکردها، اشتغال و رشد اقتصادی در این مناطق توجه خواهیم کرد.
سیام**9121**3061**1449
کد N1393843

وبگردی