آفتاب

دو ملودی متفاوت از پدر در آلبوم پسر/ کاوه یغمایی به دنبال انتشار آثاری است که سال‌ها در کمد بوده

دو ملودی متفاوت از پدر در آلبوم پسر/ کاوه یغمایی به دنبال انتشار آثاری است که سال‌ها در کمد بوده

کاوه یغمایی تصمیم دارد آلبومی متفاوت از آلبوم تازه اش «منشور» منتشر کند و می گوید: «آلبوم آینده تمام کارهایی است که سال‌ها در کمد مانده و می‌خواهم برای یک‌بار هم که شده این آثار منتشر شود.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاوه یغمایی از آن دست خوانندگانی است که پس از سال ها موفق به انتشار آلبوم شده است. او که 9 سالی بود موفق به انتشار آلبوم تازه ای نشده بود حال با استقبال علاقمندانش از آلبوم «منشور» به فکر انتشار آلبومی تازه از کارهای در کمد مانده اش است.»

این خواننده در گفت و گو با روزنامه شرق گفته است: «من همیشه در تولید کارهایم وقتی راه مطمئن را رفتم بعدا پشیمان شدم. وقتی از طرف کسانی که قبولشان‌ داری و دوستانت هستند این کامنت‌ها را می‌گیری که فلان آهنگ مناسب نیست یا نمی‌گیرد، تحت‌تأثیر قرار می‌گیرید و البته هر بار هم این کار را کردم پشیمان شدم. ترانه‌های آلبوم بعدی ام مشخص شده و حتی قسمت‌هایی هم رکورد شده است. بسیار متفاوت از آنچه تابه‌حال ساخته‌ام، خواهد بود.»

او درباره همکاری با پدرش در آلبوم «منشور» خاطرنشان کرد:«قرار بود این آلبوم با همکاری کامبیز یغمایی (عمویم) و کوروش یغمایی تولید شود. متأسفانه کامبیز بنا بر دلایلی مایل نبود در این آلبوم حضور داشته باشد و امیدوارم روزی بتوانم با این موزیسین بزرگ همکاری کنم، اما این شانس را داشتم که دو ملودی فوق‌العاده از کوروش در آلبوم داشته باشم.»

یغمایی با اشاره به بازخوردهای مثبتی که از مردم پس از انتشار آلبوم تازه اش دریافت کرده است، ادامه داد: «نظر مثبت‌دادن که راحت است و خیلی‌ها لطف داشتند.»

او با اشاره به وقفه 9 ساله ای که برای انتشار آلبوم تازه اش ایجاد شده بود گفت: «هنگام خروجم از ایران نه مشکل اقتصادی داشتم، نه ممنوع‌الکار بودم و نه پیشنهاد کار در خارج از کشور به من داده شده بود و البته هم‌اکنون هم به خواست خود در کشورم هستم. در آن زمان این اتفاقات در اطرافم به‌شدت ناگوار و ناامید‌کننده بود، اما هیچ‌وقت دلیل محکمی برای خروج من از ایران نبود. در آن سال ها اتفاقات اطرافم به‌شدت ناگوار و ناامید‌کننده بود، اما هیچ‌وقت دلیل محکمی برای خروج من از ایران نبود و به همین دلیل بعضی‌ از مشکلاتی که من را به سمت مهاجرت طولانی سوق داد، سؤالاتی بود که هیچ‌گاه برای آنها جوابی پیدا نمی‌کردم.»

57247

کد N1393624

وبگردی