آفتاب

پایتخت میزبان آئین هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان است

پایتخت میزبان آئین هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان است

تهران- ایرنا- آئین هفته فرهنگی - اقتصادی استان لرستان با هدف معرفی دستاوردهای این استان عصر دوشنبه در بوستان گفتگوی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیین افتتاحیه هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان عصر امروز با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، هوشنگ بازوند استاندار لرستان و جمعی از مدیران ارشد کشوری، استانی و لرستانی های مقیم تهران در سالن همایش های بوستان گفتگو برگزار شد.
استاندار لرستان در این مراسم گفت: این استان بهشت سرمایه گذاری و سرزمینی بی نظیر برای جلب نظر فعالان اقتصادی کشور است.
هوشنگ بازوند افزود: با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی استان لرستان در سال اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی زیادی انجام شد که در روزهای 25 تا 29 مردادماه پایتخت کشور میزبان هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اقتصادی در تهران گفت: برپایی همایش فرهنگی، اقتصادی و برپایی نمایشگاه توانمندی های دستگاه های دولتی استان لرستان از جمله برنامه های مهم در این هفته است.
استاندار لرستان با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد آئین های سنتی - محلی این استان را در پایتخت به مردم معرفی کنیم خاطرنشان کرد: علاوه بر مسائل اقتصادی به جاذبه های گردشگری و فرهنگی لرستان نیز توجه خواهد شد.
بازوند تصریح کرد: در این هفته، 300 تا 400 سرمایه گذار برای معرفی جاذبه های استان لرستان در قالب 70 غرفه نمایشگاهی پتانسیل های این استان را معرفی خواهند کرد.
در این هفته لرستانی ها با برپایی غرفه های متنوع فرهنگی و اقتصادی، ظرفیت های مناسب خود را به پایتخت نشینان ارائه می کنند.
نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و فرهنگی استان لرستان با برگزاری آیین های سنتی و محلی تا روز جمعه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران ادامه دارد.
علاقه مندان می توانند از ساعت 17 تا 23 از برنامه های متنوع هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان در بوستان گفتگو واقع در بزرگراه شهید چمران دیدن کنند.
تهرام**7243**1348/1772
کد N1392219

وبگردی