آفتاب

وزیر ارتباطات: صدور کارت اعتباری تا سقف 10 هزار دلار به زودی از طریق پست بانک

وزیر ارتباطات: صدور کارت اعتباری تا سقف 10 هزار دلار به زودی از طریق پست بانک

وزیر ارتباطات گفت: بعد از برجام فضای بهتری برای تمام بخش‌ها از جمله شرکت پست ایجاد شده است و این شرکت جهت رفع نیاز مردم اقدام به انعقاد قرارداد با یک شرکت نموده است که در قالب این کارت اعتباری تا سقف 10 هزار دلار امکان خرید در داخل و خارج از کشور فراهم می شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات،دكتر واعظي با تقدير از زحمات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بويژه كميسيون صنايع و كميته ارتباطات در جهت تصويب اساسنامه پست اظهار داشت: با اين اقدام ساماندهي تمام بازيگران اين عرصه به صورت نظام مند در كشور رقم خواهد خورد
وي به تشكيل معاونت امور پستي در رگولاتوري اشاره كرد و گفت: با ايجاد اين معاونت نظارت كاملي روي عملكرد اين بخش خواهيم داشت .
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تاكيد بر اينكه پس از حضور اپراتورهاي خصوصي شركت ملي پست با رقباي قدرتمندي مواجه خواهد شد افزود: همه بايد خود را براي بهره‌گيري از اين فرصت آماده كنند از اين رو لازم است با برنامه‌ريزي و ابتكارات جديد به استقبال اين شرايط رفت.
دكتر واعظي: با خود عهد كردم تا زماني كه هستم پست متحول شود و امروز فصل نويني در اين شركت ايجاد شده و معتقدم هر چه بتوانيم بايد در جهت چابك سازي و افزايش كارآيي و درآمدزايي‌آن انجام دهيم.
وزير ارتباطات، استفاده از فناوري اطلاعات در پست را موجب افزايش سرعت و دقت برشمرد و افزود: بايد پست را متحول كرد و هوشمند سازي پست سبب مي‌شود با همين امكانات فعلي سرعت ارائه خدمات را افزايش داد .
وي با اشاره به سير صعودي منحني رشد پست ادامه داد: پست در دنيا عهده‌دار خدماتي همچون تجارت الكترونيك و پست لجستيك مي‌باشد و ضروري است شما نيز در اين زمينه گام‌هاي بلندي نيز برداريم .
وزير ارتباطات همچنين از آمادگي شركت پست جهت انعقاد قرارداد با شركت‌هايي كه در زمينه تجارت الكترونيك در كشور فعاليت مي‌كنند خبر داد و گفت: مي‌توان با راه‌اندازي تجارت الكترونيك محصولات توليد داخل را به بازارهاي جهاني عرضه كرد.
گفتني است كارت اعتباري 10 هزار دلاري در سه سطح طلايي نقره‌اي و برنزي تهيه شده است كه ظرف دو ماه آينده سايت تجارت الكترونيكي شركت پست به زبان انگليسي رونمايي خواهد شد و از اين طريق تجارت بين‌الملل رونق گرفته و به عنوان شهود آذربايجان و روسيه كه در سفر اخير رئيس جمهور مذاكرات خوبي در اين زمينه صورت گرفته بود با ايران روابط خود را آغاز خواهند كرد.

5656

 

کد N1388414

وبگردی