آفتاب
حاشیه‌های امسال بیشتر از فصل قبل؛

فشار روی شانه‌های ایوانکوویچ و نیاز سرخ‌ها به یک کمیته فنی قوی

فشار روی شانه‌های ایوانکوویچ و نیاز سرخ‌ها به یک کمیته فنی قوی

درحالی که برانکو در پرسپولیس موفق عمل کرده اما هم باشگاه، هم برخی پیشکسوتان و هم تماشاگران نظرات خود را به برانکو فریاد می زنند و البته که نبود کمیته فنی نظم پرسپولیس را کمتر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که برانکو وحید امیری را جانشین طارمی کرده بود، مهدی طارمی  به ایران برگشت و در نهایت با وجود مخالفت برانکو طارمی که آقای گل سال قبل بود به پرسپولیس برگشت و هم هزینه دوبل روی دست پرسپولیس گذاشت و هم حالا برای ورود به پازل تاکتیکی برانکو مشکل دارد و هم امیری جای خود را پیدا کرده است.

با این وجود باید گفت برگرداندن طارمی یک اشتباه اقتصادی، فنی بود. امیری حالا تحت فشار است، چون برخی طارمی را که آقای گل شده دوست دارند و در مسابقات او را صدا می‌زنند بدون اینکه از تاکتیک و برنامه و مهندسی برانکو چیز زیادی بدانند ضمن اینکه از منظر مالی هم هزینه‌ای روی دوش پرسپولیس افتاده و بازیکنانی مثل علیپور و ساسان انصاری هم که امسال سال شکوفایی شان بود فرصت هایشان محدود شد.

در مورد اوکراینی هایی هم که می گویند برانکو از کارشان راضی است اما دیگران می‌گویند این دو نفر به درد بازی نمی خورند نیز باید تاکید کرد پرسپولیس کمیته فنی لازم دارد. اینکه شایعه شده برانکو با ۱۵ دقیقه دیدن این دو بازیکن آنها را پذیرفته حتی اگر درست باشد، حتی اگر از منظر فنی مورد تایید باشد باز هم حلقه واسط را فریاد می زند آنجا که کمیته فنی باید باشد و این بازیکنان را ببیند و حرف و نظر برانکو را تایید کند یا حتی تکذیب کرده و کار به بحث فنی و مناظره بکشد و یکی از طرفین دیگری را قانع کند که اگر چنین شده بود امروز پرسپولیس اینهمه شایعه و فشار روانی روی دوش خود بابت حاشیه ها احساس نمی کرد.

از رامین تا بازی نکردن طارمی و حرف های عحیب در مورد اوکراینی ها و البته بلاتکلیفی گولچ؛ اینها نشان دهنده بی نظمی و عدم تمرکز پرسپولیس است. فراموش نکنید سال گذشته اصلا اینگونه نبود و پرسپولیس منظم تر از امروز بود و حاشیه های کمتری داشت و البته موفق هم شد. هیچ ستاره ای بالاتر از نظم نیست.

کد N1386918

وبگردی