آفتاب
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

دولت برای تحقق وعده های داده شده به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند

دولت برای تحقق وعده های داده شده به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند

اصفهان -ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت به همه وعده هایی که به مردم داده، پایبند است و برای تحقق این وعده ها از هیچ کوششی فرو گذار نیست.

به گزارش ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی عصر جمعه در مراسم افتتاحیه دوازدهمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی کشور در اصفهان افزود: گرچه عده ای با رفتارهای به دور از اخلاق و انتشار آمارهای نادرست، تلاش می کنند بین ملت و دولت شکاف ایجاد و مردم را ناامید کنند اما دولت با تمان توان برای برآورده کردن انتظارات ملت و تحقق اهداف ملی تلاش می کند.
وی با بیان اینکه در فضای کنونی باید مردم را به نظام جمهوری اسلامی امیدوار کرد تا همه برای پیشرفت کشور تلاش کنند، افزود: دولت تمام تلاش خود را برای سربلندی ایران اسلامی به کار بسته است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه به فعالیت های این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: این وزارتخانه بیشترین ارتباط را با مردم دارد و مردم قبل از تولد تا هنگام مرگ در تمام امور پزشکی، بهداشتی و حتی تغذیه با این وزارتخانه در ارتباط هستند.
وی تصریح کرد: 180 هزار دانشجو در رشته های مختلف پزشکی در حال تحصیل هستند و برای ارتقای سلامت جامعه تلاش می کنند.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت تدبیر و امید، اقدام های خوبی را برای توسعه امکانات ورزشی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور انجام داده است، افزود: تلاش می کنیم تا همه مجموعه های دانشگاهی علوم پزشکی کشور از امکانات ورزشی مناسب همانند دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برخوردار شوند.
وی با اشاره به افزایش مشارکت دانشجویان پزشکی کشور در برنامه های ورزشی این وزارتخانه گفت: در سال 92، تنها 10 درصد از دانشجویان علوم پزشکی کشور در رشته های مختلف قهرمانی و همگانی شرکت می کردند اما اکنون 37 درصد دانشجویان پزشکی به صورت مستمر در رشته های ورزشی فعالیت دارند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: 65 هزار دانشجو از ابتدای امسال در خوابگاههای دانشجویی در رشته های ورزشی همگانی مشارکت کرده اند.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به نقش ورزش در زندگی شخصی افراد افزود: توجه به ورزش ضمن ارتقای سلامت جامعه، پیشرفت کشور را در پی دارد.
وی برگزاری دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور به میزبانی اصفهان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: 300 نفر از دو ماه قبل تاکنون بصورت تمام وقت برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد ورزشی و دانشگاهی تلاش کرده اند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم سلام دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری را به دانشجویان پزشکی شرکت کننده در این المپیاد ابلاغ کرد.
دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور عصر جمعه طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد.
در این دوره از رقابتها که تا 28 مردادماه ادامه خواهد یافت بیش از دو هزار و 200 دانشجو از 53 دانشگاه به همراه 400 مربی و سرپرست و 180 داور در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، شطرنج، تیراندازی، کشتی، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، کاراته و تکواندو، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
2093/1352
کد N1386665

وبگردی