آفتاب

«دستامو دریاب» کلیپی در اعتراض به کشتار مردم بی‌دفاع+ فیلم

«دستامو دریاب» کلیپی در اعتراض به کشتار مردم بی‌دفاع+ فیلم

کلیپ تصویری «دستامو دریاب» از آلبوم «دستامو دریاب» به آهنگسازی و صدای «کوروش انوش» و در اعتراض به کشتار مردم بی‌گناه منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم «دستامو دریاب» به آهنگسازی، تهیه‌کنندگی و با صدای «کوروش انوش» در سبک موسیقی پاپ و کلاسیک و با غزل‌هایی از محمد علی بهمنی، اکبر آزاد، افشین یدالهی، علیرضا بدیع، سامیه سلیمی و پرستو رشیدی با مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» توسط مؤسسه «نغمه سرای روژین» و توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر ‌شده است.

کلیپ تصویری «دستامو دریاب» از آلبوم «دستامو دریاب» با صدای کوروش انوش هنرمند ایرانی‌الاصل مقیم سویس و خواننده بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با اعتراض به جنگ و خونریزی و کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه در جهان، جهت انتشار در شبکه‌ها و رسانه‌های داخلی منتشر شده است.

قطعه «دستامو دریاب» به آهنگسازی و با صدای «کوروش انوش» با ترانه‌‌ای از «علیرضا بدیع» و تنظیم «امید حُجت» در استویو «راگا» در تهران ضبط شده و میکس و مسترینگ آن توسط «ایمان حجت» صورت گرفته است؛ کارگردان این کلیپ تصویری را نیز «حمید سلیمی» برعهده داشته است.

کوروش انوش درباره این کلیپ گفت: هدفم از انتشار این کلیپ تصویری این بود که در مورد اتفاقات ناگواری که در این دنیا پیش می‌آید درد دل و اعتراض کرده باشم و امیدوارم همه مردم، همه فرهنگ‌ها و همه مذاهب در سراسر جهان، دست به دست یکدیگر بدهند و با همفکری و اعتقاد خود؛ بتوانند آن ماهیت انسان‌بودن و دین عشق ورزیدن را به تمام دنیا ثابت کنند، چون خداوند عشق را در وجود تمام انسان‌ها به یک اندازه هدیه داده است.

کد N1380330

وبگردی