آفتاب
دبیر فدراسیون تیراندازی در گفتگو با مهر:

شانس با ما یار نبود/ در تفنگ سه وضعیت بانوان فرصت کسب مدال داریم

شانس با ما یار نبود/ در تفنگ سه وضعیت بانوان فرصت کسب مدال داریم

دبیر فدراسیون تیراندازی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیراندازان بانو در المپیک ریو گفت: از دید من عملکرد احمدی و خدمتی عالی به نظر می رسد اما باید پذیرفت شانس با ما یار نبود.

نواب نوری دبیر فدراسیون تیراندازی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ارزیابی عملکرد تیراندازان در بخش تفنگ ۱۰ متر بانوان گفت: تیراندازان بانوی کشورمان در بخش مقدماتی عالی ظاهر شدند. خدمتی با تنها اختلاف ۰/۳ از رسیدن به فینال بازماند و احمدی نیز به عنوان نفر سوم با رکوردی عالی فینالیست شد. هرچند در المپیک تنها مدال دیده می شود اما مهم این است که ورزشکاران ما با تمام توان ظاهر شدند.

وی افزود: این برای دومین بار است که ما از طریق کسب سهمیه المپیک در این رقابتها مسابقه می دهیم و خودمان را به عنوان تیراندازانی صاحب سبک به جهانیان اثبات کردیم. تیرهای خوبی توسط بانوان ما شلیک شد اما شانس با ما یار نبود.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که به نظر شما در کدام ماده دیگر شانس کسب مدال داریم گفت: در تفنگ سه وضعیت بانوان نیز شانس داریم. خانم جام بزرگ به خوبی تمرین کرده است و امیدواریم در این مسابقه موفق ظاهر شود. سبقت اللهی نیز برای اولین بار است که حضور در المپیک را تجربه می کند و بسیار باانگیزه است.

نوری در خصوص قهرمانی تیرانداز بانوی آمریکایی و پیشی گرفتن وی از چینی ها نیز عنوان کرد: این تیرانداز بسیار قدرتمندانه ظاهر شد و موفق شد که ورزشکارانی از جمله چینی ها و آلمانی ها را از پیش بردارد. برای ما نیز مهمترین کار این است که قهرمانان فعلی مان را از دست ندهیم و حمایتشان کنیم. می توان با همین حمایتها در آینده به بهترین نتایج رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد.کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد N1377104

وبگردی