آفتاب
جهانگیری در نشست استانداران:

بزرگترین پروژه دیپلماسی ایران به ثمر نشست/ روحانی مظلوم است

بزرگترین پروژه دیپلماسی ایران به ثمر نشست/ روحانی مظلوم است

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه حاضر نیستیم هیچ هزینه ای بر دوش رهبری بیندازیم، گفت: هر جا موفقیتی هست، برای جمهوری اسلامی ایران است و هر جا نواقصی هست، مسئولیت آن را قبول می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، اسحاق جهانگیری عصر امروز در جمع استانداران ضمن تشکر از زحمات وزارت کشور در ایام انتخابات و پیگیری مسائل امنیتی و توسعه استان‌ها اظهار داشت: این جلسه در مقطع خوبی برگزار شد؛ ما به‌زودی جلسه مشترک دولت واستانداران را داریم که مسائل مانده را می‌توانند استانداران آنجا مطرح کنند.

وی گفت: من فکر می کنم دولت آقای روحانی و شخص آقای روحانی در مقایسه با رؤسای جمهور سابق، جزء مظلوم‌ترین آنها هستند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: من در دولت‌های قبل هیچ گاه ندیدم که رئیس جمهوری به این صورت مورد تهاجم قرار گیرد؛ ایشان مجتهد و عضو مجلس خبرگان است و سال‌ها نماینده مقام معظم رهبری در عالی‌ترین شورای امنیتی کشور بوده است.

جهانگیری با اشاره به رفتارهای سخیف علیه شخصیت دوم کشور گفت: حالا ما نجابت می‌کنیم و نمی‌گوییم که چه کرده‌اند، ‌یادشان رفته با منابع سرشاری که داشتند در پایان چه رکودی ایجاد کردند و همچنین دو نفر را که از اول انقلاب با هم بودند، چگونه در مقابل هم قرار دادند.

وی افزود: آقای روحانی وقتی رئیس جمهور شد، کشور را به ثبات و آرامش نسبی رساند و دیگر شنیده نمی‌شد که دولت علیه مجلس و مجلس علیه دولت موضع‌گیری کند.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: در فضای بین الملل بزرگ‌ترین پروژه دیپلماسی ایران به ثمر نشست؛ حالا اگر غربی‌ها بدقولی و بدعهدی کردند، رهبری تذکر می‌دهد و دولت موضع‌گیری می‌کند.

جهانگیری تبعیت محض از رهبری را دستور کار دولت دانست.

[p]ادامه دارد...

کد N1377044

وبگردی