آفتاب
شاهرخ بیانی در گفتگو با مهر:

برخی دنبال ضربه زدن به منصوریان هستند/ هواداران حمایت کنند

برخی دنبال ضربه زدن به منصوریان هستند/ هواداران حمایت کنند

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: برخی ها به دلیل مشکلات شخصی که با سرمربی آبی‌پوشان دارند به دنبال ضربه زدن به او هستند تا او نتواند به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، شرایط استقلال را خوب توصیف کرد و افزود: متاسفانه در این چند روز هجمه هایی علیه سرمربی و بازیکنان استقلال به وجود آوردند و عده ای که با شخص منصوریان مشکل داشته و با آمدن او جایگاه خود را در استقلال از دست دادند، با انتقادهای غیر کارشناسانه به دنبال این هستند تا از این مربی جوان انتقام بگیرند.

وی تاکید کرد: درست است که استقلال در دو بازی اول خوب ظاهر نشد و نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند ولی این دلیل نمی شود که هنوز لیگ شروع نشده، بخواهیم سرمربی و بازیکنان را زیر سوال برده و آنها را به باد انتقاد بگیریم.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: باید به کادر فنی و بازیکنان فرصت داد تا رفته رفته به شرایط آرمانی رسیده و مطمئنم در هفته های آینده علاقه مندان به فوتبال استقبال پرقدرت و هجومی را خواهند دید.

کاپیتان پیشین استقلال تصریح کرد: من از عملکرد خط دفاع استقلال حمایت نمی کنم و نمی گویم مقابل نفت تهران و استقلال خوزستان بازی قابل قبولی ارائه دادند ولی نباید این طور هم بی رحمانه خط دفاع آبی پوشان را مورد انتقاد قرار دهیم.

بیانی ادامه داد: تمامی تیم ها در هفته های اول به دلیل فشار بدنسازی و جذب بازیکنان جدید از توان و هماهنگی لازم برخوردار نیستند و تیم ها را می توان پس از هفته چهارم نقد کرد زیرا به شرایط ایده آل می رسند و آنجاست که عملکرد آنها مشخص می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شاید استقلال در دو بازی ابتدایی نتیجه قابل قبولی کسب می کرد اما من با توجه به سالها حضور در فوتبال این کشور شک ندارم که استقلال خیلی زود به بالای جدول خواهد رسید و یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

بیانی تصریح کرد: استقلال تغییرات عمده ای در نفراتش داشته و بازیکنان جدیدی به تیم پیوسته اند. کار هماهنگی آنها تا حدودی به زمان نیاز دارد و باید استقلال واقعی را از هفته های دیگر شاهد باشیم.

وی در خصوص سرمربی آبی پوشان نیز گفت: منصوریان مربی باهوشی است و در نفت تهران هم شاهد بودیم که نتایج خوبی کسب کرد و حتی توانست زمانی که نفت در بحران شدید بود، این تیم را هدایت کرده و حتی به لیگ قهرمانان نیز راه پیدا کند.

مربی پیشین استقلال تاکید کرد: تنها نگرانی من برای منصوریان حواشی پیرامون تیم است که او باید با دقت و درایتی که دارد، به این مسائل اشراف داشته و تیم را مدیریت کند و اجازه ندهد حاشیه سازان تمرکز را از او بگیرند.

شاهرخ بیانی در پایان تاکید کرد: مطمئن هستم با حمایت هواداران، استقلال در بازی های آینده نتایج خوبی کسب خواهد کرد و خود را به بالای جدول خواهد رساند.

کد N1375090

وبگردی