آفتاب

کشف و ضبط کوکائین با آرم المپیک ریو

کشف و ضبط کوکائین با آرم المپیک ریو

مادرید- ایرنا- پلیس برزیل یک محموله کوکائین تقسیم شده در بسته های کوچک برای مصرف شخصی که آرم المپیک ریو 2016 را داشتند کشف و ضبط کرد .

به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه ورزشی 'اسپورت' چاپ بارسلون ، پلیس برزیل روز چهارشنبه در اطلاعیه ای خبر داد که این محموله که وزن آن به 94 کیلوگرم می رسد در یک مزرعه ایالت «ماتو گروسو دو سول» واقع در غرب کشور دفن شده بود و به گفته مقام ها ،قرار بود در جریان بازی های المپیک ریو دو ژانیرو که از روز جمعه پیش رو آغاز خواهد شد ، عرضه شود .
به گفته پلیس ماتو گروسو دو سول ، این محموله مواد مخدر پس از دریافت چندین شکایت از سوی پلیس در 15 کیلومتری «کورومبا» ، شهر مرزی با بولیوی و در جریان یک عملیات که در آن سه مرد بین 33 تا 45 سال و یک زن 55 ساله دستگیر شدند، کشف شد.
افزون بر محموله کوکائین، در واحد مسکونی افراد دستگیر شده چندین اسلحه و تلفن های همراه با تماس های ثبت شده به بولیوی کشف شد.
پلیس اشاره نمود که بخشی از این مواد مخدر برچسب هایی با عکس های ستارگان فوتبال نظیر «کریستیانو رونالدو» و «نیمار»، داشتند و بخش دیگری نیز آرم المپیک ریو را بر روی بسته ها داشتند .
به گفته پلیس، دوز های مواد مخدر در بسته های پلاستیکی بودند که همچنین بر روی آنها نوشته شده بود که 'دور از دسترس کودکان قرار گیرد '.
اروپام *5*491**شبس *1488 **
کد N1373339

وبگردی