آفتاب

حکایت کاهش وزن ٤٢ کیلویی شهره لرستانی!

حکایت کاهش وزن ٤٢ کیلویی شهره لرستانی!

شهره لرستانی میهمان سه‌شنبه شب گذشته برنامه خندوانه بود و در بخشی از صحبت‌هایش با رامبد جوان از کاهش وزن ٤٢ کیلویی‌اش در سال گذشته صحبت ...

شهره لرستانی میهمان سه‌شنبه شب گذشته برنامه خندوانه بود و در بخشی از صحبت‌هایش با رامبد جوان از کاهش وزن ٤٢ کیلویی‌اش در سال گذشته صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لرستانی گفت: «سال گذشته به کمک یکی از دوستانم که متخصص تغذیه هستند برنامه ویژه‌ای برای کاهش وزن دریافت کردم و براساس این برنامه ٤٢ کیلوگرم وزن کم کردم!» او ادامه داد: «این رژیم یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که در تمام عمرم انجام داده‌ام و شب‌های بسیاری به معده‌ام سنگ می‌بستم و با گریه از خدا می‌خواستم که در این مسیر کمکم کند.»

 

لرستانی با توصیف عشق عجیبش به برنج هم گفت: «اوج سختی من در رژیمم دوری از برنج بود، چرا که محبوب‌ترین چیز در تمام دنیا برای من برنج است و من دانه‌های برنج را دانه‌های سفید پاک دامن دوست داشتنی توصیف می‌کنم. محبوب‌ترین غذا هم برای من کته است و احساس می‌کنم هر غذایی با کته تبدیل به خوشمزه‌ترین غذاها می‌شود.» لرستانی در بخش مهمی از صحبت‌هایش با گلایه از وضعیت نگران‌کننده هنرمندان در زمینه ناامنی‌های شغلی گفت: «مشکل و دغدغه بزرگ من مشکل همکاران حرفه‌ای‌ام است، چرا که جامعه شغلی ما بسیار ناامن است و از ناامنی حرفه‌ای رنج می‌برد. متاسفانه هنرمندان در فضای تاریک و ناامن از نظر آینده شغلی با چشمان بسته سیر می‌کنند و هیچ متولی برای گرفتن دست آنها وجود ندارد.» لرستانی در خندوانه ادامه داد: «خانه‌های سینما و تئاتر تنها متولیان حمایت از هنرمندان هستند که البته اختیاراتشان محدود است و کار زیادی در این زمینه از دستشان برنمی‌آید.»این هنرمند با اشاره به دوران فعالیتش به‌عنوان رئیس انجمن هنرمندان پیشکسوت تاکید کرد: «در دورانی که مسوولیت اجرایی داشتم تا حد زیادی مشکلات پزشکی و پیراپزشکی هنرمندان را پیگیری می‌کردیم. با این حال حدود ٦ سال است که هیچ نهادی در این زمینه فعالیت نمی‌کند و اگر فعالیتی هم صورت می‌گیرد تحت نظر یک سیستم رسمی و اداری عمل می‌کند و از دل هنرمندان نیست.»

کد N1373211

وبگردی