آفتاب

یکی از حامیان دیگر جمهوریخواهان ترامپ را عوام فریب خواند و گفت از کلینتون حمایت خواهد کرد

یکی از حامیان دیگر جمهوریخواهان ترامپ را عوام فریب خواند و گفت از کلینتون حمایت خواهد کرد

نیویورک-ایرنا- یکی دیگراز ثروتمندان مطرح آمریکا وحامی حزب جمهوریخواه حمایت از ترامپ را خطرناک و بی سر انجام خواند و با متهم کردن او به عوام فریبی اعلام کرد که با تمام قدرت از هیلاری کلینتون نامزد حزب رقیب او حمایت خواهد کرد.

مگ ویتمن میلیاردر آمریکایی و مدیر اجرایی کمپانی تولیدات کامپیوتری هیولت پیکارد و کسی که تاکنون با جمع آوری اعانات در جهت منافع حزب جمهوریخواه آمریکا فعالیت می کرد در گفت وگو با نشریه نیویورک تایمز آمریکا گفت که از این پس همه نیروی خود را صرف حمایت از هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها خواهد کرد.
وی در توجیه این تصمیم خود گفت: تاریخ بار ها نشان داده است که وقتی یک عوام فریب به قدرت برسد و یا حتی به دست گرفتن قدرت نزدیک شود سرانجام خوبی نخواهد داشت و اضافه کرد که در انتخابات این دوره ضمن مذاکره با دوستان جمهوریخواه خود به کلینتون رای خواهد داد و به جمع آوری اعانات برای او خواهد پرداخت.
وی در این گفت و گو ترامپ را عوام فریب و ریاکار توصیف کرده وهشدار داد که اجازه ورود ترامپ به کاخ سفید کشورش را وارد مسیر بسیار خطرناکی خواهد کرد.
این سرمایه دار و سیاستمدار جمهوریخواه آمریکایی نیز مثل سایر جمهوریخواهان بر این نکته تاکید کرده است که در بسیاری از زمینه ها با دیدگاه ها و سیاست های کلینتون موافق نیست اما معتقد است که او برغم همه اشکالاتی که دارد رئیس جمهوری بهتر از ترامپ خواهد بود.
ویتمن با بیان این که بعد از برگزاری گردهمایی حزب دموکرات آمریکا تصمیم به حمایت از کلینتون گرفته درعین حال یاد آور شد که حمایت او از کلینتون الزاما به معنی پشت کردن او به حزب جمهوریخواه این کشور نخواهد بود و او همچنان خود را یک جمهوریخواه می داند.
اروپام-4-541 *شبس *1488 **
کد N1373097

وبگردی