آفتاب
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد:

خانه دار شدن همه خانواده های دارای معلول در کشور

خانه دار شدن همه خانواده های دارای معلول در کشور

مشهد – ایرنا – رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در مدت دو سال آینده همه خانواده های دارای دو معلول به بالاتر صاحب خانه می شوند.

علیرضا تابش روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های هادی روستایی شهرستان قوچان از توابع خراسان رضوی افزود: خانه دار کردن این خانواده ها با کمک نهادهایی از جمله سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان از طریق واگذاری تسهیلات ارزان انجام می گیرد.
وی بیان کرد: دولت هم اکنون برنامه هایی برای تامین مسکن خانواده های محروم و کم درآمد در شهرها و روستاهای مختلف کشور در دست اقدام دارد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اولویت این نهاد را رسیدگی به عمران و آبادانی روستاها دانست و گفت: امسال تسهیلات مسکن روستایی از 150 میلیون ریال به 200 میلیون ریال افزایش یافته است تا زمینه تامین مسکن برای افراد کم درآمد و محروم فراهم شود.
تابش اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و امروز مورد توجه رهبرمعظم انقلاب قرار دارد.
وی با یادآوری اهتمام بنیاد مسکن برای تکمیل طرحهای هادی روستایی در استان های مختلف کشور افزود: با توجه به وجود دو هزار و 524 روستای بالای 20 خانوار در خراسان رضوی که بیشترین شمار روستا را در کشور دارد، طرحهای هادی بیشتری در این منطقه انجام گرفته است.
پنج طرح هادی روستایی در قوچان امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در این نهاد و استاندار خراسان رضوی در روستای بیگ نظر این شهرستان بهره برداری شد.
طرح هادی برای دو هزار و 524 روستای خراسان رضوی تهیه و تاکنون در 780 روستا اجرا شده است.
7489/3027/6012
کد N1372796

وبگردی