آفتاب

مدیرکل امور فرهنگی کارفرمایان تامین اجتماعی منصوب شد

مدیرکل امور فرهنگی کارفرمایان تامین اجتماعی منصوب شد

ایلنا: طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، رضامعینی به سمت مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان و سازمانها، منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکم صادر شده توسط سید تقی نوربخش آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امورفرهنگی و اجتماعی کارفرمایان و سازمانها منصوب می شوید.

با عنایت به اهمیت تعامل بیمه شده با شرکای اجتماعی و کارفرمایان محترم، مقتضی است؛ ایجاد ساختار مناسب تعامل با کارفرمایان در ستاد سازمان در چارچوب برنامه مصوب راهبردی سازمان و حوزه معاونت فرهنگی- اجتماعی، تدوین برنامه مدون برای ارتباط و پاسخگویی با تشکلات کارفرمایی، همراهی با نظام ارتباط با ذینفعان سازمان در چارچوب اختیارات حوزه کارفرمایان، شرکت مستمر در جلسات اتاق بازرگانی و سایر نهادهای کارفرمایی و تدوین راهکارهای خدمات غیرحضوری به کارفرمایان را رعایت فرمایید.

همچنین ارزیابی چالشهای کسب و کار و خط تولید در کارگاه های دچار بحران و ارائه راه حل های مناسب در حدود اختیارات سازمان، ارزیابی مستمر واحدهای صف در چارچوب موارد اشاره شده، همکاری بین بخشی با سایر معاونتها و ادارات کل ستادی در ارتباط با وحدت رویه این ساختارها با تشکلات کارفرمایی و ارائه ایده های مبتنی بر نوآوری در رابطه با تسهیل فضای کسب و کار از دیگر مواردی است که مقتضی است رعایت نمایید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می‌نمایم.

کد N1366858

وبگردی