آفتاب

اقدام زشت سه جوان که از بالکن وارد خانه ها می شدند+عکس

اقدام زشت سه جوان که از بالکن وارد خانه ها می شدند+عکس

دزد حرفه ای با شیوه بالکن روی و توپی زنی دست به سرقتهای زیاد از خانه های اعیانی شمال پایتخت و شهرهای مختلف می زدند.

 به گزارش جام نیوز،  ساعت 11و 30 دقیقه نخستین روز تیرماه سال جاری ماموران گشت پلیسی در منطقه فرحزاد به سرنشینان خودروی پراید سفید رنگ مشکوک شدند و زمانیکه دستور ایست برای راننده پراید صادر شد مردان مرموز پا به فرار گذاشتند.
همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شود و ماموران با گذشت 15 دقیقه موفق به توقف خودروی مردان مرموز شدند و پس از بازداشت 3 مرد جوان در بازرسی از خودروی آنها 2 چاقو و مواد افیونی شیشه به دست آمد.
این مردان در تحقیقات ابتدایی ادعا کردند که برای کشیدن مواد از کرج به تهران آمدند تا با هم در منطقه فرحزاد تفریحات افیونی خود را شروع کنند.
با ادعاهای این مردان بازپرس علی وسیله ایرد موسی دستور داد تا متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.
در این مرحله مشخص شد که این مردان درگذشته به اتهام سرقت از منزل به شیوه بالکن روی و توپی زنی دستگیر شده اند و این در حالی بود که ماموران پایگاه یکم در برابر پرونده های سرقت از خانه ها در شمال پایتخت قرار گرفته بودند و احتمال این سرقتها از سوی این مردان می رفت.
بدین ترتیب تجسس های پلیسی صورت گرفت و خیلی زود یکی از متهمان که علیرضا نام دارد پرده از راز سرقتهایشان برداشت.
این متهم به ماموران گفت: من همراه 2تن از دوستانم سوار بر پراید در خیابان های شمالی پایتخت پرسه می زدیم و با مراجعه به در خانه ها زنگ آنها را به صدا در می آوردیم و پس ازاطمینان از اینکه کسی در خانه نیست، منصور از دیوار بالا رفته و به شیوه توپی زنی درها یا بالکن روی وارد خانه ها می شدیم و در زمان کوتاهی اقدام به سرقت وسایل با ارزش خانه ها می کردیم.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این دزدان با سفر به شهرهای همدان، خرم آباد، اراک و کرج به این شیوه سرقتهای زیادی را انجام داده اند.
بنا به این گزارش، بازپرس علی وسیله ایردموسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 دستور داد تا کسانیکه خانه هایشان به این شیوه و شگرد مورد دستبرد قرار گرفته و با توجه به گسترده بودن سرقتهای این باند در شهرهای مختلف خواست شاکیان پرونده به دادسرای ناحیه 34 یا پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
کد N1364697

وبگردی