آفتاب

عیادت آیت الله هاشمی رفسنجانی از حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی

عیادت آیت الله هاشمی رفسنجانی از حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی

تهران- ایرنا- در پی بستری شدن استاد اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی در یکی از بیمارستان های تهران، آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز پنجشنبه با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این عیادت که در فضایی صمیمی و با حضور تعدادی از اعضای خانواده سیدمهدی طباطبایی انجام شد، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جویای احوال ایشان شد و ضمن گفت و گو با کادر پزشکی بیمارستان ،از نزدیک در جریان روند مداوا قرار گرفت و از درگاه خداوند برای ایشان آرزوی تندرستی و سلامت کامل کرد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی با تاکید بر سوابق درخشان علمی، مبارزاتی و شخصیت مستقل و آزادیخواه حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی گفت: در زمانه و شرایط کنونی، وجود ایشان برای جامعه غنیمت است زیرا ایشان آنچه را که می فهمد عمل کرده و با شجاعت بیان می کند.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آگاهی مردم، مانع عوام فریبی ها خواهد بود .
حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی با تشکر از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان، خطاب به وی گفت: شما یکی از ذخایر انقلاب و نظام اسلامی هستید و من همواره به درگاه خداوند برای سلامتی و طول عمر شما دعا کرده و می خواهم خداوند شما را برای ادامه و بقای کشور حفظ کند.
استاد اخلاق افزود: هنوز ناگفته ها و اطلاعاتی در سینه شما وجود دارد که باید برای آگاهی مردم به ویژه جوانان گفته شود تا انقلاب از مسیر اسلام ، مردم و اهداف مقدس امام راحل منحرف نشود.
وی افزود من تا جان در بدن دارم از نظام و اهداف انقلاب و امام راحل دفاع خواهم کرد.
پس از انجام این ملاقات و در هنگام خروج آیت الله هاشمی رفسنجانی از بیمارستان جمعی از مردم که از حضور وی در بیمارستان مطلع شده بودند با آیت الله هاشمی دیدار و گفت و گوی صمیمانه کردند.
سیام**1058 **1561
کد N1364310

وبگردی