آفتاب
بسکتبال جوانان آسیا و انتخابی جهان؛

پیروزی ایران مقابل لبنان در آخرین دیدار مقدماتی/دیدار بعدی با چین

پیروزی ایران مقابل لبنان در آخرین دیدار مقدماتی/دیدار بعدی با چین

تیم بسکتبال جوانان آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان را با برتری مقابل لبنان به پایان رساند تا به عنوان تیم چهارم راهی مرحله دوم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای روز پایانی بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان که در تهران جریان دارد، تیم بسکتبال جوانان از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه و از گروه دوم مسابقات به مصاف لبنان رفت و موفق شد مقابل این تیم به برتری ۷۶ بر ۵۴ دست یابد.

بسکتبالیت های جوان ایران در ۴ کوارتر این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۹، ۲۲ بر ۱۷، ۱۲ بر ۹ و ۲۰ بر ۱۹ مقابل لبنان به برتری دست یافتند.

تیم بسکتبال جوانان ایران که در دو دیدار نخست موفق به شکست اندونزی و قزاقستان شد اما نتایج دیدارهای سوم و چهارم خود را به ژاپن و کره جنوبی واگذار کرد، با کسب پیروزی در دیدار امروز به عنوان تیم چهارم راهی مرحله دوم مسابقات شد تا در این مرحله با صدرنشین گروه اول مسابقات یعنی چین رقابت کند.

تیم بسکتبال جوانان چین که طی روزهای گذشته تمام حریفان خود را شکست داده بود امروز نیز مقابل تایلند به برتری ۹۸ بر ۵۱ دست یافت.

در سایر دیدارهایی که امروز و پیش از دیدار تیم بسکتبال جوانان ایران مقابل لبنان برگزار شد، چین تایپه مقابل عراق صاحب برتری ۹۹ بر ۶۱ شد، کره جنوبی مقابل اندونزی به پیروزی ۱۰۷ بر ۵۶ دست یافت و ژاپن نیز شکست ۹۸ بر ۷۸ را به قزاقستان تحمیل کرد.

مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان تا ساعاتی دیگر با دیدارهای تیم های فیلیپین وهند از گروه اول مسابقات به پایان می رسد.

در پایان این رقابت ها سه تیم برتر صاحب سهمیه جهانی خواهند شد.

کد N1363437

وبگردی