آفتاب

فرماندار کالیفرنیا آینده کلینتون درانتخابات را نگران کننده خواند

فرماندار کالیفرنیا آینده کلینتون درانتخابات را نگران کننده خواند

نیویورک - ایرنا - فرماندار ایالت کالیفرنیا، آینده کلینتون درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نامطمئن و غیرقابل پیش بینی خواند و گفت که او باید به شدت نگران این مساله در انتخابات باشد.

به گزارش ایرنا، 'جری براون' فرماندار دمکرات ایالت کالیفرنیای آمریکا روزسه شنبه در گفتگو با 'هیل' نشریه رسمی کنگره آمریکا، رقابت میان ترامپ و کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را بسیار فشرده و آینده کلینتون را نامطمئن و غیرقابل پیش بینی توصیف کرد.
وی درپاسخ به این سوالی دراین رابطه با اشاره به افزایش حمایت آمریکایی ها از دونالد ترامپ درهفته های اخیر گفت: یقین دارم که خود کلینتون از این بابت بسیار نگران است و به نظر من کلینتون حق دارد که نگران پایین آمدن اعداد و ارقام نظر سنجی ها باشد.
پس از برگزاری کنوانسیون حزب جمهوریخواه آمریکا درهفته گذشته، نتایج نظرسنجی های اخیر و بالا رفتن حمایت رای دهندگان آمریکایی از ترامپ موجب نگرانی شدید مسئولان ستاد انتخاباتی کلینتون شده و آنان را به تماس های گسترده با رای دهندگان دموکرات آمریکایی وادار کرده است.
'رابی موک' سرپرست ستاد انتخاباتی کلینتون در ایمیلی که به منظور جمع آوری کمک های مالی برای هواداران کلینتون فرستاده است، هفته های آینده در رقابت های انتخاباتی را بسیار حساس و نگران کننده توصیف کرده و به صراحت نوشته است: نظر سنجی بعد از نظرسنجی نشان می دهد که ترامپ ذره ذره بر ما پیشی گرفته و بعد از مراسم کنوانسیون هم کاملا برتری ما را از میان برده است.
شبک-4-541-1021- 1064
کد N1362069

وبگردی