آفتاب

١٠ تله فیلم به بخش پایانی جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی راه یافت

١٠ تله فیلم به بخش پایانی جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی راه یافت

خرم آباد- فیلم های راه یافته به جشنواره سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول دبیرخانه هشتمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی استان لرستان، با اشاره به ارسال ٢٠ تله فیلم بلند به دبیرخانه لیست فیلم های منتخب جشنواره را اعلام کرد.

غلامرضا نعمت پور گفت: از مجموع ٢٠ اثر ارسالی به جشنواره ، ١٠ تله فیلم به بخش پایانی راه یافتند که از ١٣ تا ١٥ مرداد ماه جاری در قالب هشتمین جشنواره ی تولیدات تلویزیونی رضوی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی افزود: «بیت هشتم» به کارگردانی حمید رضا عطارزاده، «صدای پای آب» به کارگردانی محمد حمزه ای ، «چتری برای باران» به کارگردانی سالار حیدر نژاد ، «سفر» به کارگردانی روح الله فخرو، «تبسم گرگ» به کارگردانی جواد علیزاده از جمله این آثار است.

نعمت پور ادامه داد: «ژوان» به کارگردانی حسن نجفی، «صابر» به کارگردانی جهانبخش سلطانی، «آخرین خواب بارانی» به کارگردانی ابوالفضل عطار، «آنگاه خورشید خاموش می شود» به کارگردانی سید محمد سیف زاده و «بهمنشیر» به کارگردانی حمید رضا لوافی از دیگر فیلم هایی هستند که در هشتمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی به نمایش گذاشته خواهند شد. 

نعمت پور به اشاره به انتخاب هیئت داوران جشنواره عنوان کرد: جمال شورجه، سید رحیم حسینی و شهرام نجاریان وظیفه داوری آثار راه یافته به جشنواره را بر عهده خواهند داشت.

کد N1362017

وبگردی