آفتاب

کاروان ورزشی ایران بدون لباس/ کارگروه ویژه‌ تشکیل شد

کاروان ورزشی ایران بدون لباس/ کارگروه ویژه‌ تشکیل شد

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه طراحی لباس رژه برعهده کمیته فرهنگی بوده، گفت: کارگروه ویژه‌ای برای رفع اشکالات لباس رژه و فرم کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 تشکیل شده است.

محمود عبدالهی (مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک) درباره انتقادات وارد شده به لباس رسمی و رژه کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 به خبرنگار ایلنا گفت: کمیته ملی المپیک در بیانیه‌ای که چند روز پیش صادر کرد واکنش‌ها و انتقادات وارده شده به این لباس را پذیرفت.

او ادامه داد: آقای هاشمی (رئیس کمیته ملی المپیک) دستور دادند در اسرع وقت کارگروه ویژه‌ای تشکیل و موارد لازم پیگیری شود و قطعا با در نظر‌گرفتن زمان، حداکثر تلاش‌ها انجام شود تا مشکلات برطرف شود.

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که چرا گرم‌کن‌ها و لباس رسمی و رژه، هر دو به یک گروه طراحی واگذار نشده است، توضیح داد: پروسه طراحی لباس‌های ورزشی از یکسال پیش آغاز شده بود و همزمان با فراخوان طراحی لباس‌های ورزشی، فراخوان برای تولیدکننده لباس هم بود.

عبدالهی افزود: در همان زمان از میان طرح‌های مطرح شده یکی را انتخاب و کمپانی لینینگ که اسپانسر کاروان تیم‌های ورزشی ایران در المپیک است نیز کار دوخت و اجرا را انجام داد و روند کار لباس‌های ورزشی متفاوت بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا کمپانی لینیگ که اسپانسر کاروان ورزشی ایران در المپیک است مسئول دوخت و اجرای لباس‌های فرم نبوده‌ پس چرا پروسه لباس‌های فرم نیز در همان زمان یاد شده انجام نشده، گفت: کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک مسئولیت طراحی لباس‌های فرم و رژه را برعهده داشت و من خیلی در جریان این امور نیستم.

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: از زمان صدور بیانیه درباره لباس فرم که چند روز پیش اتفاق افتاد، درجریان امور قرار گرفتم و می‌توانم این مژده را بدهم که کارهای خوبی در حال انجام است و انشاله به زودی رفع اشکال خواهد شد.

درحالی‌که المپیک 2016 ریو 15 مرداد آغاز می‌شود و کمتر از 10 روز دیگر به برگزاری این رویداد مهم ورزشی مانده، تکلیف لباس‌های رسمی کاروان ورزشی ایران هنوز مشخص نیست و دست‌اندرکاران امر در حال بررسی و تشکیل کارگروه‌های ویژه برای برطرف کردن ایرادات لباس رسمی ایران که نشان از فرهنگ کشور ما در این رویداد مهم ورزشی است، هستند.

کد N1360799

وبگردی