آفتاب

خروج باشگاه پرسپولیس از فعالیت ورزشی تک رشته ای

خروج باشگاه پرسپولیس از فعالیت ورزشی تک رشته ای

تهران- ایرنا- موضوع خروج باشگاه پرسپولیس از شرایط تک رشته ای بودن در جلسه امروز (دوشنبه) هیات مدیره این باشگاه بررسی شد.

به گزارش ایرنا، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس پس از پایان این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه گزارش مالی باشگاه از پایان خرداد تاکنون و شرایط قرارداد بازیکنان بزرگسال و پایه مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: قصد داریم در رشته هایی مانند والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز نیز تیمداری کنیم. البته هنوز در این زمینه تصمیم گیری نهایی نشده است و باید در جلسات بعدی بودجه لازم برای این تیم ها تصویب شود.
خمارلو درباره محل برگزاری تمرینات پرسپولیس و تداخل برنامه ها با تیم استقلال، گفت: قرار شده است زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در روزهای زوج در اختیار پرسپولیس و روزهای فرد در اختیار استقلال باشد. در روزهای دیگر نیز تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می کنیم.
وی درباره پیگیری پرونده رامین رضائیان گفت: این بازیکن مطالبات فصل گذشته خود را از پرسپولیس دریافت کرده بود و دو مورد جریمه ای که به دلیل اعتصاب در تمرینات و پوشیدن لباسی غیر از برند حامی مالی باشگاه اعمال شده بود، به اطلاعش رسانده شد. اگرچه لیست تیم پر شده است و جایی برای رضائیان نداریم اما حقوق باشگاه را پیگیری می کنیم.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره صادر نشدن آی تی سی آندره گولچ مدافع استرالیایی سرخپوشان گفت: 100 هزار دلار پول لازم برای صدور آی تی سی این بازیکن کنار گذاشته شده است اما نمی توانیم این پول را به حساب شخصی واریز کنیم. منتظر هستیم تا مشکلات بر طرف شود و پول به حساب باشگاه واریز شود.
ورزشی 2024 ** 9118** 1701
کد N1359510

وبگردی