آفتاب
سرمربی بوکس در گفتگو با مهر:

پیش بینی کردن در المپیک ممکن نیست/روزبهانی می‌داند کار سختی دارد

پیش بینی کردن در المپیک ممکن نیست/روزبهانی می‌داند کار سختی دارد

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: پیش بینی کردن نتایج در المپیک خیلی سخت است اما تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را در ریو بدست آوریم.

اکبر احدی سرمربی اختصاصی تنها بوکسور المپیکی ایران در المپیک ریو در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت احسان روزبهانی گفت: احسان شرایط خوبی دارد. مصدومیت بینی او هم بهبود پیدا کرده و مشکلی از این بابت نخواهد داشت. پیش بینی کردن نتیجه وی در ریو کار سختی است اما تمام سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بدست آوریم.

وی افزود: خود احسان نیز می داند به کجا می رود. کار او خیلی سخت است و به خوبی می داند که چه چیزی می خواهد. ما خیلی سخت تمرین کردیم و زحمات زیادی کشیدیم. امیدواریم که بتوانیم در المپیک نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس بزرگسالان در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند اگر هدایت تیم ملی بعد از بازی‌های آسیایی همچنان به شما سپرده می شد حالا تعداد سهمیه های بوکس ایران بیشتر بود، گفت: این افراد به من لطف دارند. این تصمیمی بود که فدراسیون گرفت و همه باید به آن احترام می گذاشتیم. البته به نظرم این از ملزومات یک مربی است که اختیار تام داشته باشد. به هرحال بوکس ایران تنها یک سهمیه کسب کرد که امیدواریم نتیجه مطلوبی در ریو بگیرد.

کد N1358982

وبگردی