آفتاب

ورزشکاران تهرانی نتایج المپیک لندن را در ریو تکرار می کنند

ورزشکاران تهرانی نتایج المپیک لندن را در ریو تکرار می کنند

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به هدف گذاری این اداره کل برای المپیک 2020 توکیو گفت: تعداد سه مدالی که در المپیک لندن توسط ورزشکاران استان تهران کسب شد امیدوارم در ریو 2016 نیز تکرار شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا رضا گلمحمدی در حاشیه آئین بدرقه و تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تهران در جمع خبرنگاران افزود: ورزشکاران استان در المپیک لندن موفق به کسب سه مدال طلا شدند و این دوره نیز با تعداد 11 ورزشکار تکرار این سه مدال دور از ذهن نیست اما برنامه داریم که برای چهارسال آینده ظرفیت استان را چه از نظر تعداد ورزشکار و چه تعداد مدال به میزان 30 درصد افزایش دهیم.
وی در مورد وضعیت حمید سوریان نیز گفت: سوریان برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات متعددی شرکت کرد و معتقدم اگر همان سوریان المپیک لندن باشد در المپیک پیش رو نیز جزو مدال آوران ایران خواهد بود.
گلمحمدی ادامه داد: باید بپذیریم که المپیک آوردگاه بزرگ ورزش جهان است و همه چیز بستگی به روز مسابقه و شرایط روحی و روانی سوریان دارد.
به گفته وی ورزشکاران تهرانی در رشته های کشتی، تکواندو، دوومیدانی و وزنه برداری شانس کسب مدال در مسابقات المپیک ریو 2016 را دارند.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 15 تا 31 مردادماه جاری در کشور برزیل برگزار می شود که از ایران 63 ورزشکار در قالب کاروان امام رضا(ع) به این رقابت ها اعزام می شوند.
تهرام/9343/1109//1348
کد N1358448

وبگردی