آفتاب
اظهارات رویا تیموریان درباره خواهرزاده‌اش

نیما طباطبایی مستندساز جوان در انتظار جراحی مغز است

نیما طباطبایی مستندساز جوان در انتظار جراحی مغز است

رویا تیموریان اعلام کرد که با مشخص شدن جواب آزمایش‌ها نیما طباطبایی که خواهرزاده او نیز هست، این مستندساز جوان تحت جراحی قرار می گیرد تا تومور مغزی‌اش درمان شود.

رویا تیموریان خویشاوند نزدیک نیما طباطبایی کارگردان مستند «من ناصر حجازی هستم» که دو روز پیش به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بهمن بستری شد درباره حال و روز این کارگردان جوان به خبرنگار مهر گفت: خواهرزاده‌ام دو روز پیش به دلیل سردردهای شدید به بیمارستان مراجعه کرد اما متاسفانه به جز داروهای مسکن هیچ درمان دیگری برایش در نظر نگرفتند.

وی افزود: ولی بعدا طبق تشخیص پزشکان مشخص شد او به عارضه تومور مغزی دچار شده و قرار بود امروز تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما از شب گذشته هیچ جراحی بر بالینش حاضر نشد و ما با کمک دکتر برزویه پزشک بیمارستان ایرانمهر توانستیم او را به این بیمارستان منتقل کنیم. در حال حاضر با پیگیری مجدانه پرسنل، آزمایش های لازم گرفته شده و منتظر جواب هستیم تا در اسرع وقت بیمارمان را به اتاق عمل ببرند.

تیموریان با اشاره به اینکه مادر نیما طباطبایی ایران نیست، بیان کرد: در این دو روز شرایط بسیار سختی بر ما گذشت و من از دکتر برزویه و همه کسانی که در بیمارستان ایرانمهر هستند نهایت تشکر را دارم که با ما همکاری کردند. متاسفانه بیمارستان بهمن با ما نامهربانی کرد و کمک های بابک برزویه عکاس مطبوعاتی و پدرشان به دادمان رسید.

کد N1358406

وبگردی