آفتاب
وزیر آموزش و پرورش:

بیش از 8 هزار میلیارد ریال در سال 94 به مدرسه سازی اختصاص یافت

بیش از 8 هزار میلیارد ریال در سال 94 به مدرسه سازی اختصاص یافت

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از هشت هزار میلیارد ریال در سال تحصیلی گذشته برای مدرسه سازی در کشور هزینه شد که 60 درصد بودجه کمک های مردمی به دولت را تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، علی اصغر فانی روز یکشنبه در گردهمایی مشاورین امور زنان وزا و دستگاه های اجرایی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، ضمن تشریح عملکرد وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم، بودجه آموزش و پرورش را بیش از 13 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: توسعه ارتقا کیفی در آموزش و پرورش از اهداف اصلی این نهاد مردمی است.
وی گفت: 13 میلیون دانش آموز در کنار یک میلیون همکار فرهنگی اعم از پرسنل اداری و معلمان با مجموع اولیای دانش آموزان جمعیتی بالغ بر 40 میلیون نفر را در سطح جامعه به خود اختصاص می دهد که نشانه اهمیت جایگاه آموزش و پرورش است.
فانی ادامه داد: نیروی انسانی و توسعه عدالت آموزشی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش و از اهداف دولت یازدهم است و پاسخگویی و رفع نیازهای جامعه با توجه به مشکلات و مسایل بسیاری که وجود دارد نشان از ابعاد گسترده دستگاهی به نام آموزش و پرورش در بین دیگر دستگاه های دولتی دارد.
ادامه دارد...
فراهنگ ** 1417 ** 1071
کد N1357976

وبگردی